babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 9 sierpnia 2015

9.08.2015 Niedzielne a raczej weekendowe LB

No tak . 39 stopni w cieniu nie sprzyja żadnemu , najmniejszemu nawet wysiłkowi. Pojechałam wczoraj rano jak zwykle na zieleniak - pustki , wymiotło prawie wszystkich. Nawet nie zrobiłam wszystkich zakupów . W mieście ruch mniej więcej taki jak zwykle , ale kiedy kończyłam zakupy około 9 rano temperatura dobijała już 30 stopni. Robotę całą sobie odpuściliśmy . Mężuś też . Snuł się po domu , popijał wodę , trochę czytał i to wszystko. Ja nie lepiej. Ograniczyłam się to rozładowania zmywarki , wrzucenia dwóch ładunków prania do pralki i rozwieszenia i ugotowania obiadu. Na więcej nie miałam ochoty. Po obiedzie pojechaliśmy do le roy kupić drugi wentylator , bo ten , który mamy okazał się mało skuteczny . Przyjemnie było, bo klimka w aucie działała wydajnie. Z marketu uciekaliśmy  w pośpiechu , było paskudnie gorąco .Poszliśmy sobie potem , do kawiarenki Zielona Budka na mrożoną kawę. Pyszna była i nie słodka , co przy tym upale dobrze nam zrobiło. 
A dziś nie lepiej. Poudawało trochę ,ze pada około 4 nad ranem . Jak otworzyłam oczy po drugich kurach czyli o 4,25 to było nawet mokro na za oknem , ale już 2 godziny później ślad po deszczu nie został, a potem już było tylko gorzej , znaczy goręcej . No to co było robić ; znów LB, najpierw w chłodnej wodzie w wannie , potem z książką w ręce na kanapie. Po południu wpadła młodsza młodzież , opalona na murzyna .W nocy wrócili z nad Bałtyku . Przez tydzień synowa mocno się zaokrągliła . Mały rośnie aż miło. Wnusiu też się "wyciągnął "i zrobił się teraz bardzo proporcjonalny. I pomyśleć ,że tylko tydzień go nie widzieliśmy . Jakoś za szybko te nasze maluchy rosną .  
Jutro zwyczajny dzień pracy , ale jak tu pracować w taki upał . A nie zapowiada się ,żeby było chłodniej. 

2 komentarze:

  1. Czyli miałyśmy podobnie. U mnie dodatkowo straszna wilgotność.
    Teraz się ochłodziło.Przeszła burza. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na burzę się nie zanosi , a przydałoby się

      Usuń