babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 8 grudnia 2014

8.12.2014 Zadyma

w pracy ... I tyle w temacie zawodowym . 
Z innych spraw ... właściwie nie ma innych spraw poza pracą w tej chwili a jak są to czekają na jakąś wolną chwilkę . Na ten przykład strój pastuszka dla wnusia. Mały bierze udział w Jasełkach i musi się przebrać za pastuszka .  No i fajnie , zrobienie stroju zajmie mi chwileczkę , ale muszę się do miasta wyrwać ,żeby jakiś kawałek sztucznego futerka albo jakiś lumpexowy futrzany płaszczyk zorganizować żeby zrobić kożuszek . Kapelusik i koszulę mam , spodnie synowa jakieś wyszykowała. Na takie urwanie się do miasta brak mi czasu. Lecę na pocztę i z powrotem , zanim zdążę gdzieś na chwilę wstąpić już rozdzwania się telefon i koniec moich planów. I tak cały dzień . Świąteczne przygotowania wciąż w trakcie . Mam jeszcze sporo zakupów do zrobienia, kuchnię do wysprzątania , dekoracje świąteczne do dokończenia, ciasteczka i pierniczki do pieczenia i jeszcze mnóstwo innych spraw do załatwienia . Nie wiem jak i kiedy dam radę .   
W kwestii zakupu nowego płaszcza na zimę , też nie poczyniłam postępów . Znalazłam ładny fason i nie zbyt gruby , ale jednak z ociepleniem w środku w internetowym sklepie . Może się skuszę , choć mam opory , bo z rozmiarem mogę nie trafić. Bonprix mam rozpracowany , ale taki przypadkowy ? Niby jest dokładny opis z wymiarami wzdłóż i w szerz ale nigdy nic nie wiadomo. Póki co kupiłam sobie spódnicę na bonprixie. Długi, średnio gruby , praktyczny szaraczek , taki jak lubię . Oczywiście z kieszeniami , bo kieszenie jak wiadomo są u mnie niezbędne . Na razie jeszcze jej nie założyłam ( przyszła w sobotę) ,bo zaspałam - głupio nie ? A potem z pośpiechu wskoczyłam w dyżurny zestaw ratunkowy ; dżinsy i sweter- tunikę. Ale nie to jest ważne , ważne ,że spódnica dwa numery mniejsza !  
  

2 komentarze:

  1. Tak Hania nic tak nie cieszy, jak mniejszy rozmiar. Zdążysz ze wszystkim. To tylko tak wygląda w rozpisce. A ja sie ciesze, że juz nie ma tych cyferek i literek przy niepublikowaniu komentarzy. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. A były jakieś cyferki ?

    OdpowiedzUsuń