babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 1 stycznia 2014

1.01.2014 Odmieniona

Kolejny rok życia – 53-ci stuknął mi równo z wybiciem północy . No, prawie równo , bo tak naprawdę piętnaście minut później i jak wiadomo jestem babcią już od lat kilku .
I cóż - wieku jakoś nie czuję i nie widzę go lustrze – wciąż jeszcze . Dzięki Ci Saturnie, Strażniku Czasu ; mój zodiakalny patronie . Czas uczyniłeś moim sprzymierzeńcem .
Z jego upływem nabrałam luzu i dystansu do rzeczywistości .
Z jego upływem nabrałam pewności siebie i odwagi ( nie straszna mi nawet księgowa w zozie )
Z jego upływem nabrałam wiedzy i doświadczenia życiowego
Z jego upływem duchem pozostałam w młodości
Nadal mam mnóstwo pomysłów i energii żeby je realizować
Nadal mam marzenia – które jednak się spełniają , choć bardzo długo przychodzi mi na to czekać
Nadal po prostu mi się chce
Nadal tkwi we mnie dusza pioniera
Nadal kocham żywioły i mrok
Zmienił mi się gust ;
Polubiłam aksamity, koronki i falbanki , na które do niedawna nawet spojrzeć nie chciałam
Pofarbowałam włosy na kolor wiśniowy – choć nie miałam po temu najmniejszych powodów
Polubiłam muzykę gotycką i literaturę fantazy
Radzę sobie z komputerem , komórką , potężnym autem i gadającym telewizorem , choć mam dwie lewe ręce do wszelkiej techniki i długo muszę się tej techniki uczyć zanim zacznie mnie słuchać
Potrafię dobrze bawić się na zakupach choć tak w ogóle to nie lubię ich robić
Poza tym … Poza tym... Pozwolę sobie posłużyć się cytatem z piosenki Grechuty :

„Ważne są tylko te dni , których jeszcze nie znamy „...   

7 komentarzy:

  1. Haniu, a wiec niech te chwile, ktorych nie znasz beda tylko dobre i piekne. Buziaki urodzinowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu najlepsze życzenia urodzinowe: niech realizują się kolejne marzenia i niech w miejsce tych zrealizowanych pojawiają się nowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mssf dziękuję . Czytam Twoje zapiski na dts , ale już się tam prawie nie udzielam . Pomyślności w Nowym Roku.

      Usuń
  3. piękne to, co napisałaś. Jesteś starsza ode mnie o 19 lat. Bardzo chcę za te 19 lat napisać tak jak Ty :). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino. Myślę ,że za te 19 lat napiszesz . To przecież od Ciebie tylko zależy.

      Usuń
  4. Wiesz , właśnie sobie policzyłam ; jesteś w wieku mojego młodszego syna . Tym bardziej mi miło ,że do mnie zaglądasz.

    OdpowiedzUsuń