babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

15.04.2013 Sprawy babusine

Właściwie to nie wiele się dzieje.  W robocie zastój kompletny. Nie możemy powiedzieć,że jej nie ma ale rękawów sobie nie wyrywamy. Strasznie mnie to drażni. 
Robię berecik dla wnusi, zielony z żółtym paskiem i będzie ozdobiony kolorowymi kwiatkami.  Ciekawam jak mi się uda.
Coś mam dzisiaj spadek formy . Zmachałam się na kijkach i rozbolały mnie ramiona i kark. 
Za oknami wiosna . Po woli przyzwyczajam się do cieplejszej  aury. Dziś zrzuciłam zimowy żakiet a ubrałam wiosenną kurtkę i zmieniłam torebkę na wiosenno - letnią . Od razu człowiekowi przyjemniej i weselej na duszy.
Łapy opadają ; od kilku dni TV namawia do donosów na  pracodawców .Do czego to zmierza ?  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz