babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 21 sierpnia 2010

21.08.2010 Dziś jestem niepocieszona

z różnych powodów ; bo to o kajakach coś mężus mówił i znów nie wyszło i auto mi nawaliło. Odstawiłam do Wacka - mechanika i już mnie zdążył wystraszyć,że to może byc coś z pompą wodną . Znów nieplanowany wydatek . Ledwo jedno kupiliśmy nowe , to już następne do roboty. Nie cierpię techniki !!! Co chwilę się coś psuje albo robi przestarzałe.
Z innych spraw to dziś w mieście 3 większe imprezy . Jedna właściwie w okolicy - na wykopaliskach w sławnym grodzie Grzybowo czyli zjazd wojów słowiańskich. W mieście mistzrostwa Europy Strongmenów i koncert Dody. W połączeniu z rozpoczęciem remontu krajowej 15 biegnącej przez miasto wyszedł nie zły kociokwik komunikacyjny. Ale w końcu takie mistzrostwa Europy to nie byle co i dla miasta promocja. Na zjazd wojów też już z całego kraju i nie tylko rycerstwo ściąga więc tym większy splendor. Doda też swoją widownię ma, choć jak dla mnie to impreza bez tej kretynki i tak by nie straciła. Jeśli chodzi o artystkę estradową to się mógł burmistrz lepiej postarać. My tradycyjnie wyruszymy na wykopaliska. Zapowiada się ciekawie . Tym razem tematem wiodącym jest budowa osad słowianskich i grodów , a prócz tego będą pokazy konnych dróżyn , wojownicy husyccy , bitwa o gród , stoiska z rzemiosłem i mnostwo innych atrakcji.
Młodzież z wnusią jutro wyrusza nad morze.

1 komentarz:

  1. Witaj Haniu:) Sprzęt mechaniczny niestety to do siebie ma że się psuje,ja musiałam w tamtym tyg pralkę kupić bo poprzednia odmówiła prania. oby młodzieży pogoda nad morzem dopisała! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń