babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 30 stycznia 2024

30.01.2024 Spadek formy

 zaliczam od kilku dni. Jestem zmęczona i nie mam pojęcia z jakich powodów. Na przesilenie przedwiosenne chyba jeszcze za wcześnie. A może po prostu za dużo na głowie. Ograniczam więc domową działalność i staram się odpoczywać ; czytam, przeglądam czasopisma wnętrzarskie i ogródkowe fora. Jakoś mi nie pilno do roboty. Obmyślam też menu na imieninową kolację . Wprawdzie przełożyliśmy z różnych względów z tej niedzieli na następną ale muszę pomyśleć. Na pewno będą jakieś sałatki i coś na ciepło. Marzą mi sie pączki zwłaszcza, że dawno nie piekłam , ale z tym jest mnóstwo pracy więc się zastanowię. I tak sobie "właśnie myślę" zamiast zająć się czymś konkretnym . Jak to pomiędzy nowym rokiem a  Wielkanocą : nic się nie dzieje , bo dziać się nie musi.  

Jaki mi ładny wpis o niczym wyszedł !!!

6 komentarzy:

  1. Faktycznioe wpis ladny i nie dlugi, ale chetnie przesylam Ci z tego powodu pozdrowienia z daleka.
    Emma

    OdpowiedzUsuń
  2. BBM: To przedwiosenne zmęczenie/ zniechęcenie/ rozmamłanie/ lub inaczej- jak wolisz- u siebie też zauważam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację. Pogodowo ani to zima ani przedwiośnie stąd pewnie to zachwianie w organizmie .

      Usuń
  3. Cześć
    masz tu ciekawy kontent. Twoja praca włożona w pisanie go zdecydowanie zasługuje na własną domenę.

    Dlaczego lepiej mieć bloga na własnej domenie?
    Ponieważ masz całkowitą kontrolę nad stroną, a nie jesteś na łasce serwisu który może kiedyś zawiesić działalność (blogspot pomału "wymiera") i stracisz całą swoją pracę z kilku lat. Poza tym blogspot ma słabe pozycje w google (nigdy nie widziałem go w top 10 wyników nawet na łatwe słowa kluczowe), własna domena ma szansę na lepszą widoczność w google i więcej odwiedzających już po kilku miesiącach regularnego publikowania.

    Mogę stworzyć ci stronę na skrypcie blogowym wordpress który jest bardzo popularny i łatwy w obsłudze. Posty tworzy się bardzo podobnie jak na blogspocie. Możesz spersonalizować sobie bloga wybierając szablon graficzny spośród tysięcy dostępnych za darmo. Oczywiście zrobię to za ciebie, ty tylko zatwierdzisz zmiany. Własna domena wygląda znacznie bardziej profesjonalnie i wzbudza większe zaufanie.

    Jeżeli jesteś zainteresowana napisz do mnie maila a wyjaśnię wszystko dokładnie, krok po kroku:
    autofotoel(małpa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zainteresowanie , ale nigdy nie było moim zamiarem tak zwane lansowanie się w sieci. Mam kopię zapisków , które traktuję wyłącznie jako osobiste . Nie potrzebuję własnej domeny . Pozdrawiam

      Usuń