babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 27 maja 2022

27.05.2022 Zimno

 ochłodziło się dziś po południu i to mocno . Nie pada  jednak i słońce świeci . Dziwna ta pogoda , choć mnie specjalnie nie przeszkadza , wolę taki chłodek niż upały. Tyle, że się nieodpowiednio ubrałam i trochę zmarzłam . 

Nic szczególnego się nie dzieje. Jeszcze jeden dzień jak wszystkie inne . Pod wieczór pojechaliśmy na zakupy. Coraz więcej wydaję na spożywkę. Dziś co prawda uzupełniliśmy zapasy na dobre dwa tygodnie , ale kilka tygodni wcześniej takie zakupy kosztowały mniej. I teraz myślę na czym oszczędzić i jakie wydatki ograniczyć. Tak, tak. Też mnie dopadło. Długo takich dylematów nie miałam , ale czasy się zmieniły. Z robotami marnie, z dostawami też , drożeje wszystko , firmy nie inwestują , a to znaczy, że trzeba sobie śrubek przykręcić . K...a , co ja wypisuję ? Po 34 latach prowadzenia firmy ?! Bywały już kryzysy , które trzeba było przeczekać , ale tym razem jest taki chaos i destrukcja , taka niepewność jutra, że trudno się nawet zdecydować na jakieś kroki w kierunku przetrwania. 

Wiem , narzekam i psioczę od dłuższego czasu , ale przynajmniej tu mogę . 

Na sobotę szczególnych planów nie mamy , w robotach budowlanych na razie przerwa spowodowana oczekiwaniem na towar , wpadniemy więc tylko sprawdzić czy wszystko w porządku i czy roślinki nie ucierpiały a potem zajmę się produkcją domowego makaronu na niedzielny rosołek. Mam wiejskiego kurczaka od znajomej synowej więc z okazji Dnia Matki świętujemy w niedzielę przy rosołku.  I tyle na dziś . 


7 komentarzy:

  1. zazdroszczę rosołu😋 M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czego tu zazdrościć ? Wystarczy ugotować . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ja rosołu nie zazdroszczę, nie lubię tłustej wody:))
    I u nas chłodniej, akurat wtedy, kiedy truskawki zaczynają owocować, eh..!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu oczywiście, tak myślę, że nie trafiłaś na naprawdę dobrze ugotowany rosół jeśli uznałaś to za tłustą wodę . Truskawki faktycznie mogą ucierpieć .

      Usuń
  3. Uwielbiam rosół niestety rzadko mam okazję ugotować po swojemu. Święto Matki ma swoje prawa. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś specjalnie tego święta nie obchodzimy poza życzeniami i kwiatkiem, ale skoro trafił mi się kurczak prosto ze wsi, to czemu nie nakarmić rodzinki .Każda okazja dobra

      Usuń