babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 12 maja 2021

12.05.2021 Długi dzień

 i ciężki . Już od samego rana.  Jazda z matką już od siódmej z minutami . Nawet nie chce mi się pisać. Następnym razem to chyba po księdza z olejami zadzwonię skoro taka umierająca . I znów mnie wkurzyła tym ,że nie słucha zaleceń . Robi dokładnie odwrotnie niż jej każe lekarz i ja jej powtarzam w kółko.  Potem już uciekłam do Poznania z małżonkiem .  Na wszelki wypadek zostawiłam synowej klucze od matki mieszkania i ciśnieniomierz , ale nic się nie działo na szczęście. 

Do Poznania pojechaliśmy, bo małżonek był dziś szczepiony . Jako , że "sercowy" to mu lekarz kazał zaszczepić się Pfizerem , dlatego padło na Poznań.  Nic mu nie jest poza lekkim bólem ramienia . Po szczepieniu pojechaliśmy jeszcze podrzucić chłopakom ciężką wiertarkę , bo nie zabrali a okazało się na miejscu u klienta , że potrzebny mocniejszy sprzęt a potem na tak zwane "szwendactwo" po sklepach . Małżonkowi dwie pary portek kupiliśmy i przy okazji koszulkę na lato . Ja sobie tym razem darowałam - owszem były fajne ciuszki ale to co mi się widziało było za małe , a ogromne i kolorowe liście i esy -floresy nie z mojej bajki. Na koniec wstąpiliśmy do le roy oddać uchwyty do karniszy , bo okazały się za długie i przy okazji  "zwiedziliśmy " dział z roślinkami . Kupiłam po krzaczku  jeżyny i borówki ( do 4 razy sztuka- dwa poprzednie skasowała mi matka w przypływie weny do ogrodnictwa , trzeci wypaliło słońce, może tym razem przetrwa) , sadzonkę poziomki , dwie doniczki goździków i kratkę do podparcia dzikiej róży, która uchowała mi się na "rodos" i rozrosła.  Będzie co robić . Prac działkowych zresztą zapowiada się więcej ale dopiero w piątek . Syn załatwił kolegę z piłą łańcuchową - wycinamy uschnięte drzewa .  A teraz wracam do mojej książki o słowiańskich wiedźmach . czas odpocząć . 

4 komentarze:

  1. Dokładnie tak! Odpoczynek to coś najlepszego, co się należy po długim dniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za długo to nie poczytałam , spanie mnie zmogło.

      Usuń
  2. Chyba nie wkleiłem komentarza. Czasami mi się zdarza. To tylko pomacham, bo napisałam w kolejnym wpisie. 😃

    OdpowiedzUsuń