babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 8 sierpnia 2019

8.08.2019 I znów sprawy babusine

Znów gorąco. Niby w nocy trochę popadało , ale około południa już znów śladu nie było. Ta katastrofa ekologiczna  naprawdę zaczyna być realna . 
W pracy luzik , jak na nasze możliwości naprawdę nie wiele się dzieje.  Ale to tylko taka chwilowa przyczajka . Po weekendzie będzie jak zwykle. 
Z moją nogą lepiej. Trochę mnie jeszcze pobolewa ale opuchlizna zeszła. Zaprzyjaźniony medyk chyba na urlopie , bo nie odebrał i nie oddzwonił więc skierowania na prześwietlenie nie załatwiłam. Spróbuję jutro w innej przychodni, może uda się bez skierowania. 
I tyle. Kończę czytać "  Krzyżowców". Na weekend muszę sobie jakieś nowe czytadło skołować . Może znów jakiś kryminał .

3 komentarze:

  1. Kryminały Hanny Greń . polecam .wszystkie serie.:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozejrzę się . Kusi mnie "Nóż" Jo Nesbo . czytałam bardzo dobrą recenzję .

      Usuń
  2. Mam ebooka. Jeszcze w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń