babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 2 lipca 2019

2.07.2019 Sprawy babusine

Nareszcie chłodniej ! Żeby jeszcze deszcz popadał ... Byłoby idealnie . Na deszcz jednak w moim fyrtlu nie mamy co liczyć , natomiast chłodek ( no powiedzmy 21 stopni na plusie) ma jeszcze potrzymać . I dobrze, bo przynajmniej można swobodnie oddychać i coś robić . A roboty mamy nie mało , trzy tematy ciągniemy na raz , dwa kolejne przyklepane i czekają w kolejce , a ofert przez ostatni tydzień napisałam jakieś 23 albo 24. I też przyklepane , choć rozłożone w czasie.  I dobrze,że są . Prawie wyłącznie z firm zagranicznych . Z polskich prawie nie ma żadnych . Ciekawostka taka .
     Zamówiłam sobie jeszcze jedną letnią sukienkę . W sumie jakoś szczególnie jej nie potrzebuję , ale podobała mi się . I pewnie do końca lata coś nie coś z garderoby się znosi , a lato długie się zapowiada więc czemu nie .  I tak poza tym to nic szczególnego .
Zlikwidował się nasz uroczy "Sklep z Herbatą" . Pewnie nie dali rady czynszem , jak wiele takich sklepików w centrum . Czynsze są w naszym mieście niebotyczne. Szkoda !   Od jutra mamy wnusię na wakacjach . Muszę ulubionych smakołyków nakupić , żeby miała co podjadać .
    Lato już na całego a ja jeszcze nie sprecyzowałam planów . Plany są  a jakże :
-wyprać pokrowce z materaca ( nie wykonane w ubiegłym roku z powodu długiego remontu w łazienkach)
- uszyć zazdrostki do kuchni 
- przetrzepać szafy 
- naprawić pozrywane naszyjniki
- dokończyć prace na działce
- wysprzątać piwnicę i garaż ( wspólnie z małżonkiem) 
-inne ...............................................( co mi strzeli do głowy)

6 komentarzy:

  1. No, jestem zdegustowana, że herbatkowy sklep zlikwidowano! :-(((
    Wielka szkoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, lubiłam ten sklepik. Może zresztą się gdzieś przenieśli, muszę się rozejrzeć

      Usuń
  2. Nie przypominaj proszę o sprzątaniu garażu, bo też mnie czeka i słabo mi się robi na samą myśl... Bo mam tam graciarnię, która chce opróżnić do czysta, a to mnóstwo roboty o rety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Graciarnie , fajnie brzmi , może odkryjesz jakieś ciekawe artefakty ?

      Usuń
  3. Plany jak to plany. Życie zweryfikuje. Najważniejsze wakacje z Wnusią. Ty też sobie zafunduj. Takich sklepików strasznie szkoda. Nadają koloryt miastu. A sukienek nigdy dość. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , szkoda. Niestety czynsze w centrum są obłędne i większość tych klimatycznych sklepików sie zamyka .

      Usuń