babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 31 maja 2019

31.05.2019 Tydzień z głowy

A przed nami weekend z wnusiami. Jutro po południu przyjeżdżają na nocowanie chłopaki . Jeśli nie będzie padać , pojedziemy na działkę. Ja sobie popracuję , dzieciaki się wyszaleją na zielonej trawce, a dziadek dostanie zadanie bojowe ; naprawienie drzwi do domku. Oho , nigdy nic nie wiadomo; właśnie się zachmurzyło i pewnie zagrzmi. W niedzielę , wyjazd wspólnie z nimi i z wnusią do jurajskiego parku .Będą też prezenty na Dzień Dziecka , lody i ulubione przysmaki .
Ogarnęłam dziś przybiurowy ogródek . Zarosło , choć dziś już w niewielkim stopniu . Nie daję rady z sumakami. . Wszystkie wyrwała koparka przed budową , prawie cały plac wyłożony jest kostką , a i tak wciąż wyrastają . Widocznie zostały jakieś resztki korzeni. A poza tym wszystko kwitnie. Ładnie się robi już teraz , a będzie jeszcze ładniej , bo to dopiero początek. 
Jakoś w formie dziś nie jestem , męczę się i głowa mnie boli od rana. Pewnie z powodu duchoty na dworze. 

8 komentarzy:

  1. Chyba większość babć ma podobny plan na weekend:), ja też odwiedzę swoje dwie wnuczki.
    Sumaki mi się podobają, choć nie mam żadnego, ale nie wiedziałam, że są takie ekspansywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię ,ale rozrastają się szaleńczo. Miałam kiedyś działkę nad jeziorem. Posadziłam dwa krzaczki , a po dwóch latach miałam już kilkanaście . Potem działkę sprzedaliśmy a co z nimi zrobił nowy właściciel to już nie wiem

      Usuń
  2. Sumaki, tak jak bambus! Okropnie się rozrastają, gorzej jak perz!
    Z Najnajmłodszą pewnie na pizzę i lody pójdę, a resztę się zobaczy, bo nigdy nie wiadomo co może takiej małolacie wpaść do głowy! :-))))
    Miłego weekendu! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś babcią więc jeśli małolata wymyśli bieganie boso po kałużach to możesz spokojnie biegać , bo babci z wnuczką u boku wolno to co wnuczce . Kiedyś taką fajną myśl przeczytałam w takiej laurce przezaczonej dla wnuczki i coś w tym jest.

      Usuń
  3. Wspaniały zapowiada się weekend z wnukami. Ja niestety już żadnej babci nie mam, ale uwielbiałam spędzać z nimi czas. Wspomnienia to jednak magia!
    zaprasza w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że masz dobre wspomnienia . Ja też miałam cudowną babcię i staram się być fajną babcią dla moich wnucząt. Dziękuję , że do mnie zaglądasz.

      Usuń
  4. Moj wnuk daleko i z racji urodzin swietuje w gronie przyjaciół. 26 lat ale wspomina wypady z babcia do Wesolego Miasteczka. Może kiedyś z pra uda mi się przywrócić ten czas. Milej zabawy.:)

    OdpowiedzUsuń