babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 29 maja 2018

29.05.2018 Eksperyment się nie udał

ten z sukienką w niebieskościach i granatach. O ile fason , materiał i wykończenia w postaci sznurówek są idealne , o tyle kolor okazał się pomyłką stulecia.  Po włożeniu na siebie , zobaczyłam w lustrze 10 lat starszą , grubą babę , coś a la posłanka Sobecka , co to bez charakteryzacji może w horrorach grywać . Z żalem ale muszę  ciucha odesłać , bo kolory granatowe i niebieskie nie dla mnie. Już wiem dlaczego nie lubiłam ich od dzieciństwa - źle w nich wyglądałam. Nie szkodzi; nie ta to będzie inna . 
A poza tym to jesteśmy gotowi do wyjazdu ;
- walizka spakowana , jutro tylko najpotrzebniejszych kilka drobiazgów dorzucę 
- atrakcje dla dzieciarni też 
- klienci wiedzą , że robimy sobie urlop
- motorówka wyszorowana na błysk
-kiełbaski na grilla szykuje młodzież
- zapas winka mamy pokaźny 
- pogoda jaka jest każdy widzi 
- nasze kochane Kaszuby czekają 
Jutro o tej porze będziemy już w ośrodku więc do napisania po powrocie czyli 3 czerwca.  Macham łapką na do widzenia .


2 komentarze:

  1. Odmachuje z zyczeniami cudownego wypoczynku. Ahoj przygodo.:)***
    A ja tak mam z beżem i brazem. Strach do lustra patrzec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję choć z opóźnieniem . Brąz mógłby być , ale mam go dość od czasu jak miałam mieszkanie w brązach , bo nic innego nie było.

      Usuń