babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 23 grudnia 2017

23.12.2017 Świątecznie

Już prawie , prawie . Pracowałam cały dzień ale mam już prawie wszystko gotowe . Jutro tylko dogotuję resztę smakołyków i nakryję stół . 
Robiłam rano ostatnie zakupy , nic takiego ; owoce, pieczywo , zapas wody , jakieś soczki dla dzieciaków i nadziwić się nie mogłam ; ile można jeść w święta ? Ludzie kupowali po 8 kg pomarańcz , kilogramy wędlin , dosłownie góry jedzenia, nawet babki w PSS-ach stwierdziły , że nigdy tyle chleba nie sprzedały co dziś i że za chwilę im zabraknie  . Nie wiem czy to się w genach zakodowało za minionej epoki , że jak jest to trzeba brać , bo zaraz może nie być , czy co?   
Tak czy inaczej Święta przyszły , trzy dni wolne przed nami . Jutro pewnie już nie zdążę tu zajrzeć więc już dziś  wszystkim , którzy tu zaglądają  życzę wspaniałych , niezapomnianych Świąt ; niech przyniosą nową nadzieję i optymizm , niech spełnią się marzenia niech spokój spłynie na Was tej szczególnej nocy . 


WESOŁYCH ŚWIĄT 

(ruchomy obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni - autor nie znany) 

2 komentarze:

  1. Dziękuję za zyczenia. Lufzie glupieja a potem wyrzucają jedzenie. Zawsze mnie to irytowało. Ale na brak rozsądku nie ma rady. Nigdy nie zwątpiłam ze nie zdążysz z czymś na czas. Lata praktyki. Buziaki wogilijne i pamietaj o uśmiechu. ***

    OdpowiedzUsuń