babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 25 lipca 2017

25.07.2017 Deszczowo

Cały dzień pada . Od wielu lat nie było u nas takiego deszczu . Aż się moje skalniakowe kwiatki się pozamykały. Z innych ogródkowych wieści : pierwszy pomidor nadaje się do zerwania. Jutro zostanie uroczyście zjedzony na śniadanie . 
Młodszy synalek z synową mają domek na działce. Kilka dni temu kupili tak zwany domek holenderski i dziś im przywieziono go na działkę . Ciekawa jestem jak to wygląda . Widziałam je , ale nigdy nie miałam okazji obejrzeć od środka . 
Od piątku zaczynamy w firmie sezon urlopowy i jednocześnie ruszają duże zlecenia. 
Kontynuuję pracę nad opakowaniem do weselnego prezentu . Wczoraj przeszlifowałam skrzyneczkę na wino , dziś nałożyłam pierwszą warstwę farby. Teraz schnie. Jutro znów lekko zeszlifuję i nałożę drugą , a potem, po wyschnięciu naniosę zdjęcie młodych i inne ornamenty. Tym razem robię pudełko w tonacji szarej. 
Mężuś w pracy a ja mam problem z uruchomieniem pralki. Pewnie jak po każdej przerwie w dostawie prądy wyłączył się programator , tego jednak nie umiem włączyć . Męska ręka niezbędna.


2 komentarze:

  1. Czasami mężczyzna jest potrzebny. Chociaż w kwestii technicznej coraz rzadziej. Podgladnij co i jak na wszelki wypadek. A własny pomidor to dopiero smakołyk. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podglądam , ale ja mimo,że sprzedaję zawodowo projekty new tech , do techniki mam dwie lewe łapki, nawet obsługa pilota do telewizora mnie przerasta

      Usuń