babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 13 czerwca 2017

13.06.2017 Nie będę się dziś za wiele rozpisywać

A przez parę dni w ogóle niczego nie napiszę . Bo to już jutro ! Wyjazd oczywiście . Ruszamy  w godzinach popołudniowych  , tak 15-16.00 może . Przed nami cztery dni luzu , bez firmowego młyna . Zamierzam się dobrze bawić . Zabieram książkę ( jutro wpadnę do saloniku prasowego i coś wybiorę ) , zabiorę też książki dla dzieci. Na wypadek gdyby padało i trzeba będzie czymś te gromadkę zająć. Przygotowałam już sobie moją ulubioną książkę z dzieciństwa "Historię Żółtej Ciżemki" .  W zasadzie mam już wszystko spakowane , jeszcze tylko kilka niezbędnych drobiazgów jak kosmetyki , zapasowe okulary i takie tam. 

Jutro byłyby urodziny mojego ojca, gdyby żył . Na cmentarz niestety już nie zdążę z powodu wyjazdu , muszę tym razem poprzestać na modlitwie. 

Kiwam więc na "do widzenia " i znikam do niedzieli .


2 komentarze:

  1. Wspanialego odpoczynku zabawy i wracaj wypoczeta. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążyłam podziękować przed wyjazdem niestety .

      Usuń