babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 1 kwietnia 2014

1.04.2014 Foto - kamienie i " szklaczki "


TANZANIT - fotka nie oddaje pełni blasku i koloru 

OPAL  - trochę mi nie wyszło zdjęcie , w dziennym świetle mieni się złoto i zielonkawo 

PRIAZOLIT - kolekcjonerski biały kruk 


HELIOTROP - odmiana jaspisu 


AGAT - szlifowany , najładniejsze są te w naturalnych kolorach 

CHALCEDON - NIEBIESKA KORONA - moim zdaniem wyjątkowy okaz 

Wyjątkowo pięknie wybarwiony okaz FLUORYTU 

I SZMARAGDY - pod postacią naszyjnika 
   - szmaragdy to w ogóle mój numer jeden , choć to nie mój kamień zodiakalny ale jakoś fascynowały mnie odkąd zaczęłam się interesować kamieniami czyli mniej - więcej od 12 roku życia 

A to już szklaczki : kot i sowa kupione na poprzednich giełdach , kogut tegoroczny - te są duże ok 7-10 cm 

A tu maleństwa 1,5-2cm , ten pieseczek z prawej strony jest najmniejszy 1cm 
najnowsze nabytki 


A to pozostała część kolekcji - zbiorek z kilku poprzednich giełd 

Prawda, że "szklaczki" są urocze ? 

1 komentarz: