babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 30 marca 2014

30.03.2014 Wprawdzie obiecałam wczoraj , ale zabrakło czasu

No to się wywiązuję dziś . Moje wprawki decoupagowe : 

Pudełko na herbatę i stojaczek do noży 



          Obrazki ze zdjęć przenoszone na drewniane płytki - trochę za mocno postarzone . U góry awers , u dołu rewers      






                                                                    Butelki po winie 


Tu widać pęknięcia , ale słabo mi wychodzą - muszę dopracować system


                       I butelczyny po aperitufach w roli wazoników 




               I skrzynka na klucze - tę robiłam w ubiegłym roku , 
  ale wyszła nie źle 

2 komentarze:

  1. podobają mi się. Wiosenno letnie kwiatowe, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę, taki piękny pokaz mi umknął! bardzo lubię tę technikę zdobienia :) śliczne rzeczy wyprodukowałaś!

    OdpowiedzUsuń