babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 13 grudnia 2012

13.12.2012 Popchnęłam sprawy świąteczne

1. Kupiłam prawie wszystko do świątecznych paczek dla pracusiów
2. Wypłaciłam pracusiom karpiowe 
3. Kupiliśmy kolejne dwa prezenty ( przy okazji kupowania grilla zimą ,dostarczyliśmy nie złego ubawu obsłudze sklepu , zaraz chcieli nam węgiel , podpałkę i piwo dokładać) 
4.Dzwoniła pani sklepowa - dres do odbioru
5.Przyszła moja suknia wieczorowa - zakup tarfiony jak mało który . Co prawda ,żeby się zapiąć będę potrzebowała wsparcia , ale w końcu od czego są mężowie? Teraz tylko odpowiednie  buty muszę sobie zorganizować do  kompletu. 
6. Jutro pracusie wyjeżdżają na dłużej więc będę miała lekki luz - po tym jak już skończę wypisywać około 35 faktur i zrobię ofertę na monitoring więc się urwię z biura na jakąś godzinkę i zakupy dokończę . Zostały mi dla babć i mężusiowego chrześniaka . No i jeszcze opłatki - jak dotąd nie było kiedy się w nie zaopatrzyć. 
No a reszta to drobiazgi  - do załatwienia w najbliższą i przyszłą sobotę i w tygodniu wysłanie paczek do naszych 4 najlepszych sprzedawców. 
W mediach kolejne święto - wspominanie stanu wojennego.
I to by było na tyle... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz