babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 16 maja 2014

16.05.2014 Porządek na głowie

zrobiony. Mam ładnie przycięte włosy i piękny wiśniowy odcień . Postarała się pani J, pomieszała jakieś trzy kolory , no i wyszedł mi  wiśniowy z delikatnym czerwonym refleksem .Ładnie . I potwierdziła to co już sama zauważyłam .  Stan włosów bardzo mi się poprawił. Chyba jednak dieta .
   Zaczęłam, wczoraj robić na drutach  "tulistworkę " dla wnuczki Szwagroskiej. Dołożę do prezentu z okazji chrzcin. Moja wnusia stwierdziła, że powinnam zrobić jej spódniczkę ,bo to przecież dziewczynka . Zrobię , skoro wnusia tak uważa .  Prezentu nie mam nadal , a właściwie to mam kawałek . Kupiłam śliczną sukieneczkę - biedronkę ; czerwoną w czarne kropeczki , z czarnym paseczkiem w pasie. Na razie będzie za duża , ale jak już zacznie siadać to jak znalazł.. Dokupię jeszcze lalę . Wypatrzyłam w sklepie taką jak za mojego dzieciństwa z włoskami do czesania , milutkimi buźkami  i zamykające oczka.. Na dodatek mają ręcznie robione ubranka.. Jest ich całe mnóstwo do wyboru. w sklepie.  Myślałam o jakim porcelanowym kompleciku obiadowym i sztućcach , ale wymiotło wszystko a właściciele sklepów nie sprowadzają , bo nie ma popytu. Wszyscy kupują plastikowe. No fakt, praktyczne, maluch nie potłucze , ale wyglądają paskudnie. 
Wciąż zimno . Dziś około 14.30 zaczęło padać i pada tak sobie do tej pory. Jak na moją okolicę to już długo.. Nie za bardzo mam co robić przy takiej pogodzie więc tworzę sobie pojemniczki na przyprawy , ze słoiczków po chrzanie i może w końcu zabiorę się za skrzynię .   

6 komentarzy:

  1. To proszę się pochwalić swoim handmade! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę , a jakże , muszę skończyć , a produkcja trochę trwa , bo po każdej nałożonej warstwie trzeba suszyć .

      Usuń
  2. Lala z ciuszkami - super i ta sukieneczka tez musi byc sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest . Zrobię fotkę jak już skompletuję prezent.

      Usuń
  3. Fryzjer to zawsze bardzo dobry pomysł. Niby nic takiexa człowiek jakiś taki bardziej inny niż byl się robi. Lala mi odległa bo mam chłopaka a sama nie przepadalam tez ale dziewczynki lubia. Dobrego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzurka się mojej pani J udała wyjątkowo . Aż się przeglądam w lustrze dla przyjemności , a zwykle tylko żeby poprawić wygląd.

    OdpowiedzUsuń