babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 26 maja 2024

26.05.2024 Dalie i hortensja

zagościły na mojej działce. Młodzież obdarowała mnie sadzonkami. Od starszej młodzieży dostałam 3 krzaczki dalii , od młodszej dużą , niebieską hortensję. Co było robić , pojechaliśmy od razu posadzić. Jutro się chyba pochwalę jakimiś fotkami , bo po tych ostatnich deszczach przelotnych rośnie wszystko jak szalone. Tak poza tym rodzinka zadowolona objedli się po same uszy rosołkiem z kluskami , poprawili ciastem ( przyznaję , poszłam na skróty kupnym) i truskawkami . A za trzy dni wyjazd. Dobrego tygodnia. 

2 komentarze:

  1. Na fotki czekam. Na dalie uważaj, bo te cholerne ślimaki w pierwszej kolejności żrą dalie i aksamitki.
    Że obiadek udany nie miałam wątpliwości. Niedługo start na wypoczynek więc życzenia udanego. Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to zeżarły mi dynię ozdobną i dobierają się do słonecznika. Dalie jakoś się uchowały.

      Usuń