babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 9 kwietnia 2014

9.04.2014 Zaklepane

zapłacony zadatek , miejsce zarezerwowane . I niech mi teraz kto miauknie,że nie jedzie do tej Kaszubskiej Strzechy ( tak się nazywa pensjonat) , ale kurna chata to to nie jest , choć stylizowane na ludowo . Nie spodoba się to trudno. Wygody wszystkie, sprzęt pływający , rowery , możliwość łowienia ryb w prywatnym jeziorze , plac zabaw dla dzieci - wszystko w cenie . Jedzonko na życzenie . Na razie zamówiłam bez , ale myślę ,że śniadania i kolacje wykupimy na miejscu. A obiady jak popadnie , bo na pewno gdzieś pojeździmy po okolicach. 
No... i to by było tyle na dziś ...

3 komentarze:

  1. Piekne plany ... a ja w szale porzadkow ale nie jest zle... nie to co po przyjezdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Porządki własnie skończyłam a plany uległy modyfikacji , ale o tym we wpisie .

    OdpowiedzUsuń
  3. rozumiem, że to plany wakacyjne? Ja mam wczasy pod gruszą czyli u siebie. Ale marzy mi się nasz Bałtyk :)

    OdpowiedzUsuń