babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 9 kwietnia 2019

9.04.2019 Sprawy babusine , domowe

bo te pracowe standardowo.  Mężuś się rozłożył. Do pracy nie pozwoliłam mu dziś jechać i nawet za bardzo nie protestował . Do medyka też zadzwonił i dostał receptę na antybiotyk. Taki trzydniowy . No i efekt jest prawie natychmiastowy. Myślę , że do czwartku się wykuruje. 
Pogadałam dziś z Przyjaciółką z Podlasia . W końcu i bardzo się z tego cieszę , bo przez te remonty kontakty towarzyskie zaniedbałam . 
W tematach poremontowych mogę śmiało powiedzieć , że jestem lekko do przodu . Dziś ustawiliśmy na swoje miejsce biblioteczki , fotele ( na razie jeszcze stary fotel mężusia , ale będzie nowy za trochę)  , wrócił też na miejsce niby- kominek i mam trochę mieszane uczucia ; wygląda ładnie na tle cegły , ale trochę się w nią wtapia optycznie. Może przemaluję na czarno ?  Jeśli się zdecyduję , to po świętach. I nawet już dekorację wielkanocną na nim postawiłam . No bez przesady , na razie tylko dzbanek z baziami.  Poskręcaliśmy ławę "wczesny Gierek" ,wyczyściłam też i nawoskowałam obudowę naszego zabytkowego zegara a mężuś od razu powiesił . Wygląda pięknie na tle szarej i zielonej ściany. Na jutro zostawiłam sobie książki i drobiazgi. Zostaną obrazki i kamienie do zagospodarowania. Meble jeszcze poprzestawiamy , bo przyszedł nam nowy pomysł na ustawienie kanapy. Musimy ją odwrócić , żeby sprawdzić jak będzie wygodniej. No i  z majstrem się musimy dogadać w temacie komody do sprzętu grającego. 
Łapie mnie jakiś katar , pewnie przez te zmiany temperatury . Wczoraj 23 na plusie , dziś tylko 6 . 

4 komentarze:

  1. Faktycznie prace zaawansowane, na święta będzie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze by było , zwątpiłam w to dziś przy układaniu książek

      Usuń
  2. nadrobiłam wpis i teraz dopiero wiem, jak będzie ładnie. Zdrowia dla Was ... różnice temperatury mogą wykończyć nawet tych najzdrowszych. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest ładnie , a jak kolekcja kamieni znajdzie swoje miejsce to dopiero będzie widać efekty.

      Usuń