babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 23 października 2022

23.10.2022 Agrest

 kupiliśmy na wystawie rolniczej. Krzaczków różnych było mnóstwo i jak już ogarniemy ten budowlany chaos to będziemy sadzić i inne . Owocowe i ozdobne też . Na razie jest to jeden krzaczek . Pan , który nam go sprzedawał zapewniał, że to stara , bardzo słodka odmiana . Zobaczymy w przyszłym roku.  Wystawa jak wystawa ; głównie jedzenie i rośliny , mniej niż ostatnie lata ciuchów , trochę rękodzieła i różnej maści wyrobów regionalnych.  Kupiliśmy sobie obrazek malowany ręcznie na liściu , nowy koszyczek z wikliny do kuchni i wojskową grochówkę na wynos oraz domowy chlebek i dwa rodzaje przypraw. takie mieszanki do posypania grzanek, kanapek itp. Nie wiem czy to prawdziwe wojsko sprzedawało tę grochówkę , czy takie tylko podrabiane , w każdym razie z kuchni polowej , a ubrane to towarzystwo było w mundury. Wystawa rozrosła się na trzy ulice.  Była fajna oferta dla dzieciaków i nawet stoisko z kamieniami , ale nic nie wybraliśmy, żaden z eksponatów nie przebijał naszej kolekcji. 

Po obiedzie pojechaliśmy na działkę posadzić krzaczek agrestu , a jak pojechaliśmy to się i inna robota znalazła. Ja w końcu pokonałam warzywnik, przekopałam , posadziłam krzaczek, mężuś obciął kilka gałęzi z jabłonki , które nam zahaczały o dach i pociął na mniejsze kawałki.  Jeszcze jedna udana niedziela. 

6 komentarzy:

  1. Ostatnie 3 dni gościłam moją Przyjaciółkę z jej Panem. Znamy się od czasu studiów na UMK. Dopiero teraz czas mam aby zaległości nadrobić!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja akurat agrest wykopałam. Miałam jeden krzak, nie cieszył się popularnością aż się zestarzał i.poszedl.na wieczny odpoczynek. I też byłam na rolniczej wystawie, a ściślej mówiąc na wystawie maszyn rolniczych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej naszej były tylko traktory i to w wersji retro. Też mam parę krzaczków, które żywot kończą ale tym się zajmę jak skończymy prace budowlane.

      Usuń
  3. Agrest i to dawnej odmiany to doskonały zakup. Dobrze zrobiłaś, że kupiłaś. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę , bo agrest lubimy . Zakładam ,że będzie ładnie rósł i owocował.

      Usuń