babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 28 października 2022

28.10.2022 Zaczyna się

 długi weekend. Na jutro mamy plany domowo- działkowe. Mam opony do wymiany więc mój małżonek pojedzie do wulkanizatora a ja zajmę się sprawami domowymi. Zakupy ogarnęliśmy dzisiaj, jutro tylko piekarnię i zieleniak zaliczę i z głowy. Na działkę w tym układzie pojedziemy po obiedzie. Wyprawa w moje rodzinne strony odpadła. Wujka co prawda wypisali dziś ze szpitala ale jest zbyt słaby , żeby przyjechać na groby i spotkanie. Szkoda, ale w tym wypadku siła wyższa.  W niedzielę pewnie powtórzymy tematy ogródkowe , bo zapowiada się ładna pogoda. ładna , ale czy to normalne, żeby o tej porze roku było 18 stopni na plusie?  Z drugiej strony , skoro nadal nie mamy ogrzewania , to lepiej . Jest pismo , że sezon zacznie się dopiero 7 listopada. Gazownia nie wyprodukowała jeszcze umowy na przesył - nie uwierzycie ! Z powodu awarii komputerów!  Kretyństwo . 

Jutro zmiana czasu na zimowy . Jakoś mocno nie odczuwam , ale trudno mi się zorganizować i mylę godziny. Lepiej byłoby  żeby tych zmian nie było. Nie wiem czy ktokolwiek jeszcze na tym oszczędza jak było w założeniu. 

 

4 komentarze:

  1. U mnie będzie: 1) wyjazdowo - do Grajdołka, na groby Rodziców, a przy okazji spotkanie z Brackim, 2) rodzinne spotkanie z Progeniturą, jak co roku, a po wizycie u Ślubnego - obiad i wspomnienia, 3) zaraz potem będą wspominki - dla Teściowej i Ślubnego.
    Dobre myśli posyłam Tobie i wszystkim Twoim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana. My i tak mamy kogo odwiedzać tu na miejscu . Dobrych chwil z bliskimi.

      Usuń
  2. Plany są. Weekend długi jest więc należy spokojnie do wszystkiego podejść. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Nie nastawiam się na jakieś szaleństwa , ale siedzieć cały weekend też nie będę. Buziaki.

      Usuń