babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 27 października 2022

25.10.2022 Ciepło

 wręcz gorąco jak na tę porę roku. Pamiętam lata kiedy o tej porze roku zdarzały się opady śniegu albo mróz. Dziwny się ten świat zrobił. Przynajmniej jeśli chodzi o pogodę. 

Odebrałam dziś moje auto po naprawie. Musiałam odstawić , bo wysiadły amortyzatory . Autko jeździ , a ja mam mniej w kieszeni. Dostałam rabat jako stały klient . Wszystkie auta naprawiamy w tym warsztacie więc mamy fory. 

Wybieraliśmy się w moje strony na groby babci i dziadka a przy okazji na spotkanie z rodziną a tu problem; wujek trafił do szpitala i nie wiadomo czy wyjdzie przed świętami. Jutro kuzyn da mi znać. Bardziej mi zależy na spotkaniu , bo to jednak prawie 100 km w jedną stronę więc paliwo po dzisiejszych cenach kosztuje parę złotych. Wyprawa ,żeby zapalić dwa znicze i wrócić trochę nie bardzo się opłaca. Możemy tam podjechać przy okazji wyjazdu na Kaszuby albo wyjazdu służbowego do Bydgoszczy.  Zobaczymy ...  


2 komentarze:

  1. Myślę, że w tym roku wiele osób spędzi ten długi weekend w domu.
    Oszczędności przeważą tradycyjne spotkania wyjazdowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak myślę . Ciekawam , czy będzie tyle kwiatów i zniczy co zawsze

    OdpowiedzUsuń