babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 29 października 2022

29.10.2022 Życie działkowe

 w pełnym rozkwicie . Nawet bramy dziś po południu gospodarczy nie zamknął .Co działka to impreza. Nie wiem - zamknięcie sezonu czy Halloween , ale balował każdy , kto ma jakiś dach nad głową. My wprawdzie nie balowaliśmy, ale kawał solidnej roboty zrobiliśmy. Małżonek pociął kolejne wycięte gałęzie , zmajstrowaliśmy taki płotek- obrzeże do warzywnika . Na razie prowizorkę , żeby na wiosnę gość mi koparką do warzywnika nie wjechał a potem zobaczymy co z tego wyjdzie. Ja wysprzątałam dziecięcy domek . Niestety jest ciężki i nie udało nam się go przenieść na działkę sąsiada. Musimy poprosić o pomoc chłopaków.  Obiecaliśmy sąsiadowi , dla wnuczki , jeśli naprawi podłogę i go pomaluje. Zgodził się więc go dostanie. Poza tym podsypałam przyszłoroczny warzywnik granulowanym obornikiem i zabezpieczyłam  jedną stronę ziołowego ogródka kostką granitową pozostałą , bo klombie. Były w tym miejscu cegły , ale się nie sprawdziły więc je wyrzuciłam. Mężuś w tym czasie majstrował instalację elektryczną do rolet w naszym PDzO. Skończyliśmy jak już było całkiem ciemno. 

A od rana zajmowałam się domową robotą , a mężuś pojechał do warsztatu na wymianę opon. Trochę to trwało, bo na ten sam pomysł wpadło  więcej ludzi. Dobrze mieć pralkę z suszarką . rzadko używam suszarki, właściwie tylko pomiędzy końcem lata a sezonem grzewczym i tylko do niektórych rzeczy , ale w sytuacji kiedy nie mamy ogrzewania sprawdza się nadzwyczajnie. 

2 komentarze:

  1. Myślę, że imprezy to koniec sezonu. Pogoda dopisuje, to naród ochoty do zabawy dostał. Działka na wiosnę wynagrodzi każdą solidnie przepracowaną godzinę. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mam parę rzeczy do zrobienia , oprócz prac wykończeniowych. Jedną planuję na jutro ale co z tego wyjdzie to się okaże.

      Usuń