babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 16 lipca 2022

16.07.2022 Nawet miło

 i chyba było mi to potrzebne. Takie siedzenie w domu , bez specjalnego zajęcia i spinania się . Plany były inne ale nagle się zachmurzyło i zaczęło lać . Z przerwami ale za każdym razem ulewnie. I tak od mniej-więcej 11.30 do 19.00 . Teraz świeci słońce. Oczywiście dnia nie zmarnowałam , to do mnie nie podobne. Wywieźliśmy na wysypisko śmieci zabrane wczoraj z działki, zrobiliśmy parę zakupów ; kawe do biura , mężuś kupił noże do tapet , bo nam się wszystkie zużyły a będą potrzebne do obcięcia nadmiarów pianki uszczelniającej w altanie i zestaw otwornic , takie "koronki" do wiercenia pod gniazda w różnych rozmiarach a ja wyszperałam świetne porcelanowe uchwytki do szafek , średnicy ok.2cm. Wykorzystam przy renowacji moich szufladek od katalogów bibliotecznych. Bo na te szafki się zawzięłam i je zregeneruję i to będzie najlepszy mebel w naszym PDzO. I jeszcze kilka innych sprzętów z odzysku. Jak dałam radę z niby ludwikowskim krzesłem i ławą "wczesny Gierek" to i z tym sobie poradzę. Po obiedzie ucięłam sobie nawet drzemkę . Mężuś w tym czasie czytał wiadomości w necie . Pod wieczór poszliśmy na spacer. Trochę skróciliśmy ostatnio trasę , a to przez lodziarnię o wdzięcznej nazwie "Beza - Krówka". Była już w mieście ze 2 lata , ale daleko od nas , raczej tam nie zaglądaliśmy , a teraz postawili taki domek na kółkach na sąsiedniej ulicy. Lody mają robione domowo , w dość nie spotykanych smakach . Od kilku dni testujemy, kupując po małym . Jak dotąd mnie najbardziej smakowały miętowe i rabarbarowo- grejfrutowe, mężusiowi cytrynowe i też rabarbarowo- grejfrutowe. Dziś spróbowaliśmy mango . Wcześniej jeszcze mieliśmy gruszkowe i o smaku trawy cytrynowej. Nietypowe , ale też smaczne. Nasze osiedle zabrało się za remonty ; ocieplają domki. Oczywiście nie wszyscy, część domów zresztą została ocieplona już wcześniej, część , zwłaszcza tych bardzo starych , z lat 60 i 70-tych pewnie nigdy nie zostanie wyremontowana , bo mieszkają tam starsi ludzie , których na to nie stać. Nie mniej trend widać gołym okiem. 

2 komentarze:

  1. Taka miła sobota. Z drobiazgami, lodami i odpoczynkiem plus to co trzeba. A tego nigdy nie brakuje. Buziaki

    OdpowiedzUsuń