babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 15 lipca 2022

15.07.2022 Byle do piątku i właśnie nadszedł i mija

 Zaliczyłam kolejną spinkę z matką . Uparła się i ona na żadne badania nie idzie. Noszsz..... Siłą jej przecież nie zaciągnę . Może do poniedziałku jej minie i w końcu ją tam zaprowadzę. Ujechać nie sposób. 

Po pracy pojechaliśmy na działkę . Popracowaliśmy sobie . Pocięliśmy wszystkie gałęzie i konary , które nam zalegały. Chłopaki przycięli kilka gałęzi, które im przeszkadzały przy układaniu płyt na dachu. Mamy górę chrustu ( nomen-omen) . Kominka tradycyjnego nie planujemy, tylko bio więc pewnie komuś to drewno oddamy. Mamy jeszcze do usunięcia kilka tuji . Strasznie się rozrosły .Na grządce wyrosła fasolka. Na niedzielny obiad wystarczy , a zapowiada się pokaźny zbiór. Majster dokończył szczyty , a jutro chyba zaczną ocieplać nasz PDzO. 

Wczoraj znów powiększyłam stan spiżarni o 6 słoiczków konfitury wiśniowej. Jutro chyba nazrywam trochę i nastawię nalewkę. Na potegę dojrzewają jabłka . Co ja z tym zrobię ???  Mam jeszcze spore zapasy przetworów z jabłek w piwnicy. 

Wczoraj pisałam o dobrych radach na inflację . Dziś już są następne; sypie nimi ekipa rządząca jak z rękawa.  Tym razem posłanka wymyśliła , że na wakacje można kupić namiot i rozbić się w lesie. Następna rozgarnięta !  Przyzwoity namiot kosztuje kilkaset złotych a w lasach obowiązuje zagrożenie pożarowe a co za tym idzie zakaz wstępu ( choć jak znam życie to mało kto tego przestrzega) , rozbijać obozowiska w lesie też raczej nie wolno , o paleniu  ogniska i lataniu po krzakach za potrzebą nie wspominając...  Udanego weekendu . Mój zapowiada się pracowicie , ale na świeżym powietrzu więc mi pasuje. 

2 komentarze:

  1. A tymczasem już i sobota moja. Nic to. Masx jeszcze niedzielę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , jeszcze niedziela i to jest fajne. Póki co obijam się sobotnio.

      Usuń