babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 3 lipca 2021

3.07.2021 Finał bliski

 Finał przeróbek w sypialni oczywiście. Mężuś właśnie skręca szafkę do książek.  Szczytem marzeń nie jest , ale przynajmniej nie będą leżały w kartonach . Ubrałam pościel - w drzewa , a jakże i kończę produkowanie dekoracji. Jeszcze tylko muszę odpowiedni dobrać kilka zdjęć i coś zamiast damulek w krynolinach. Kolega fotograf obiecał mi czarno- białe zdjęcia drzew , ale pewnie prędko ich nie doczekam. Jutro poukładam książki, dokończę tacę pod świece i gotowe. Po powrocie z wakacji uzupełnię dekorację zawieszkami z agatów. Liczę, że coś z tamtych stron obfitujących w minerały przywiozę.  

Tak poza tym odgruzowałam chatę - w końcu - po tym remoncie , część rzeczy została wyniesiona na śmietnik , część pójdzie do piwnicy i mogę śmiało powiedzieć, że zdążyłam przed urlopem. Od poniedziałku pakowanie . Wnusia pomagała mi sprzątać , ogarnęła obie łazienki i to tak, że błyszczą . Nagrodziłam dziecko kasiorką na lody i solidną porcją arbuza oraz obiadkiem .Po obiedzie pojechała do domu a my wybraliśmy się po szafkę. Cud ,ale mieli w naszym miejscowym sklepie. Już prawie złożona , za chwilę wyniesiemy do sypialni . Zmieniliśmy tylko uchwyty do drzwiczek  na bardziej stylowe, które miałam w szufladzie. Bardziej się wpisują w klimat . 

Jutro zamierzamy zajrzeć na nasze rodos . Dawno tam nie byliśmy , czas sprawdzić jak się mają krzaczki. 

4 komentarze:

  1. Zawsze to radość, jak się coś własnoręcznie zrobi w domu według własnego pomyślunku.
    A krzaczki... na pewno urosły. Bo chwast to na 100%, ma teraz doskonałe warunki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzaczki przetrwały , a projekt sypialni faktycznie mój i cieszy.

      Usuń
  2. Czyli jak to mówią mądrzy ludzie - koniec dzieła! Jeszcze małe poprawki, głaskanki i..... można śnić we nowej Sypialni! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nadrabiam, co tam u Ciebie jak mnie nie było. Milo czytać, że dobrze. U mnie za to przygotowanie do wpisu wycieczkowego. Czyli obroka zdjęć. Uściski

    OdpowiedzUsuń