babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 1 lipca 2021

1.07.2021 Połowa roku

minęła wczoraj , dziś już druga się zaczyna. Kiedy to zleciało?  Pędzi ten czas , dzieje się dużo aż nie nadążam ze wszystkim . 

Od paru dni nastawiam matkę , że wyjeżdżamy i tydzień nie będę do niej zaglądać . I co dziennie jest tak samo ; "to kiedy wyjeźdżacie " i "czy "wszyscy". Tłumaczę póki co, a z synowymi się umówiłam ,że zajrzą do babci sprawdzić czy wszystko w porządku. Spisał am dziś matkę przez internet . Sama tego nie zrobi a na telefon , albo rachmistrza , ktoś ją może po prostu nabrać, bo nie jest tego w stanie zweryfikować. Chciałam za jedną drogą spisać i nas , ale cos  nie poszło ; formularz nie chciał się wysłać. Powtórzę jutro , choć mi to psuje szyki , bo znów muszę o tym pamiętać. 

Zagospodarowałam dziś dwie szuflady i jedną półkę . Przy okazji zlikwidowałam trochę śmieci. Jutro dokończę porządki , a w sobotę sprzątanie i dekoracje. Wnusia wprosiła się na nocleg jutro i obiecała pomoc. W kwestii książek , wyhaczyłam w jysku małą , oszkloną szafeczkę z półkami . Wystarczy , żeby schować książki z kartonów i nie zajmie dużo miejsca. Po prawdzie , nie lubię tej firmy , bo jakościowo , delikatnie mówiąc pozostawiają bardzo wiele do życzenia , ale jak nie zagospodaruję teraz , to kartony zostaną do następnego malowania, a to psuje mi koncepcję i efekty oczywiście. 

Kwitną lipy . Zapach jest cudowny . 



7 komentarzy:

  1. Sama się spisałam bez pomocy Synka! Masz pojęcie jaka byłam dumna z siebie?
    A szafka przeszklona to doskonały wybór dla książek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież komputer ogarniasz, nawet by mi do głowy nie przyszło, że możesz sobie nie poradzić ze spisem , bo Ty mądra kobieta jesteś .

      Usuń
  2. Chyba będę musiała zobaczyć jak z tym spisem przez Internet. No bo jak inaczej. Szafeczka konieczna, bo jak nie zagospodarujesz razu, to wiadomo.**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spis jest prosty w sumie , wpisujesz pesel, nazwisko rodowe matki , wrzucasz zdefiniuj hasło ; kilka liter i cyfr i już możesz pisać w formularzu. Nie potrzeba e-puapu ani nic w tym rodzaju.

      Usuń
  3. Będę musiała i ja zrobić ten spis przez Internet. Bo jak inaczej. Szafeczka konieczna, bo jak odłożysz, to tak zostanie. Tak to działa. **

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie spis całej rodzinki zakończony wczoraj, przez telefon. Szybko, sprawnie i bez problemów. Cieszę się, że mam to już z głowy :D
    Masz rację, że czas pędzi, ledwie wiosna się zaczynała, a już bujne, upalne lato, zaraz będziemy czapki ubierać na jesienne chłody.
    Pozdrawiam ciepło i życzę pięknego wyjazdu, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam miec z głowy przed wyjazdem i jednak poszło , dziś to sprawdziłam więc jedna sprawa do załatwienia przed wyjazdem mniej , a to już za tydzień więc czasu mało. Pozdrawiam !

      Usuń