babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 28 czerwca 2021

28.06.2021 Popychamy sprawy do przodu.

 I te w domu i w pracy przede wszystkim , bo urlop coraz bliżej. Pierwszy dłuższy niż 4 dni urlop od prawie 34 lat czyli odkąd mamy swoją firmę . Kiedyś trzeba, a młodzież jest sprawna i się w tematach odnajduje więc sobie poradzi. Rządy w biurze przekażę synowej , po woli ogarnia papiery więc też sobie poradzi.  A póki co przeszłam na "ty' z naszą byłą profesorką z LO. A własciwie to ona przeszła na ty ze mną . Trochę mnie to zaskoczyło , ale czemu nie . Mnie akurat nie uczyła, bo była germanistką a ja się francuskiego i łaciny jako humanistka uczyłam , ale mojego małżonka już tak. Jak zaczynaliśmy naukę ona była świeżo po studiach i pracowała dopiero 3 lata . Nie ma wielkiej różnicy wiekowej między nami .Dziś jest współwłaścicielka rodzinnej firmy i podobnie jak u nas pracuje już drugie pokolenie. Zresztą bardzo lubię jej dzieci . Świetni , dobrze wychowani , otwarci na świat młodzi ludzie. A z panią A- z A od dzisiaj urządzamy sobie czasem pogaduchy jak to babcie , wymieniamy informacjami o książkach , bo obie lubimy czytać ,albo ciuchowych zakupach, z młodzieżą dyskutuję o muzyce i koncertach . A wszystko przy okazji kontaktów służbowych . Miło się pracuje w takich relacjach.  A propos relacji ; po jutrze żegnamy - zdalnie i wirtualnie- szefową biura handlowego u jednego z naszych dostawców . Pracowaliśmy razem 26 lat . Zatrudniła się tam w połowie lat 90-tych i nieprzerwanie zajmowała to samo stanowisko .A od lipca -emerytka ( ja też , ale wciąż na posterunku) . Zaprzyjaźniłyśmy się przez te lata i będzie mi jej brakowało, zawsze oprócz tematów zawodowych udawało nam się parę słów zamienić , pożartować albo ponarzekać... Wysłałam jej upominek , książkę z fotografiami z naszego miasta . Podpisaliśmy się wszyscy i mam nadzieję, że będzie dobrze nas wspominać. 

Upał, a zapowiadają jeszcze większy . 

2 komentarze:

  1. Takie relacje są bardzo miłe. Urlop prawdziwy też Ci się należy. Powolutku zwalniajcie miejsca następcom. Czas dla Was. Upał i u mnie dziś ma być w granicach 40 stopni. Damy radę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na ten urlop. Upału nie znoszę i ledwo wyrabiam , na szczęscie w biurze mam klimę . Odbuziakowuję !

      Usuń