babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 28 września 2019

28.09.2019 Ach te daty !

Daty to moje przekleństwo , ciągle je mylę i wczoraj oczywiście też pomyliłam i wpisałam 28 , a to przecież był 27 . No i oczywiście dzisiaj ciężko myślałam nad tym ,że coś mi się jednak nie zgadza . 
Dzień minął jak zaplanowaliśmy . Rano zdążyłam zrobić zakupy, dziś bardzo nie wielkie i uwaga! nazbierać kasztanów , na skwerze koło postoju taksówek , gdzie na sąsiedniej uliczce zaparkowałam auto. A jak kasztany to i dekoracje jesienne dokończyłam . Pochwalę się niedługo , może jutro jeśli o jakiejś rozsądnej godzinie wrócimy . 
A potem pojechaliśmy na basen z całą trójką i młodszą młodzieżą na dokładkę . Bawiliśmy się świetnie w aquaparku , wygrzewaliśmy się w ciepłych basenikach i bąbelkach i zjeżdżaliśmy z najróżniejszych zjeżdżalni .No jednym słowem korzystaliśmy z atrakcji. Skorzystałam też z wodnych biczy , co mi dobrze na bolącą czasami szyję zrobiło . Było też przez chwilę groźnie . Jeden z nastolatków , którzy korzystali z basenu pośliznął się na schodach do zjeżdżalni i spadł ze sporej wysokości. Musieli interweniować ratownicy i lekarz , ale na szczęście nic sobie nie zrobił, ani nie rozbił głowy ani niczego nie połamał a jedynie solidnie poobijał. W drodze powrotnej zjedliśmy obiad w MD ( a jakże, ale skoro miała być frajda dla dzieciarni , no to była, zupełnie nie wiem czemu tak to lubią) . Zdążyliśmy potem jeszcze na chwilę na działkę zajrzeć , sprawdzić jak się kwiatki sprawują niedawno posadzone. Z większości coś będzie.  No i to tyle , dzień minął . Jutro spotkanie z przyjaciółmi. 

1 komentarz:

  1. Na ogół pamiętam- nawet te historyczne ; bitwa pod Salaminą na przykład , ale zdarza mi się pomylić dni.

    OdpowiedzUsuń