babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 23 września 2019

23.09.2019 Sprawy babusine

Było co robić . Jak zwykle zresztą . Małżonka trzy dni w firmie nie było więc dziś się telefon urywał.  Jutro kilka ważnych spotkań . 
A z innych tematów , to nadrabiałam dziś zaległości z soboty i niedzieli czyli pranie. Jutro będę prasować . Pogadałam też z wujem - bratem mojego ojca. On się nie zmienia . Sam na grzyby już nie chodzi , bo mu choroby i stan serca nie pozwala na długie wyprawy ale syn mu przyniósł więc żyje grzybobraniem . Na stare lata  - a ma 80 lat zainteresował się archeologią więc czyta , szuka informacji , odwiedza muzea i wciąż o tym mówi , robi notatki i zdjęcia. Zawsze był pasjonatem i za to go lubiłam . Lubię ludzi z pasją. 
Pierwszy dzień jesieni powitał nas ciepełkiem prawie letnim i słońcem ale porę roku łatwo już rozpoznać. Nasze wierzby za oknem nabierają złocistej barwy. Robi się pięknie. 

4 komentarze:

  1. Ech, grzybobranie! Mogę tylko pomarzyć! A Wujek robi to, co każdy w jego wieku powinien nie tylko dla sprawności umysłu, ale w ogóle!
    U nas niestety ponuro i dżdżyście. Jakoś tego jesiennego słonka nie widac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i jestem pełna podziwu dla niego, inny dawno by się poddał . Wiem ,że ciągnie Cię na grzybki, ale czasem siły wyższe i nic nie poradzisz.

      Usuń
  2. Pasje są piękne i pasjonaci tez. Ukłony dla Wuja. Oby takich emerytów było więcej niż tych zgorzkniałych i malkontentów. Jesień może i jest momentami piękna ale ja to juz wolę zimę, bo po niej jest wiosna. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu wuja, jak napisałam u fusilli : inny dawno by się poddał na jego miejscu. wiem ,że nie lubisz jesieni , tyle,ze ja mam wątpliwości czy my mamy jakąś zimę i inne pory roku tak się wszystko pomieszało.

      Usuń