babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 21 lutego 2024

21.02.2024 Jeśłi ktoś ma wątpliwości,

 w kwestii przedwiośnia/wiosny/ocieplenia klimatu to zaraz je rozwieję . Te zdjęcia zrobiłam wczoraj i dziś rano w "strefie czynnej biologicznie" czyli  moim przybiurowym ogródku : miniaturowe irysy 



Coś się w tym roku roślinkom pozajączkowało , pogodzie zresztą też. Kto to słyszał, żeby w lutym było 12 stopni na plusie. 

Tak poza tym jakoś leniwe sprawy się toczą , ale chyba taki przywilej przednówka. Mamuśka strzeliła focha, bo powiedziałam , że ma śmieci wynieść i pozbierać z podłogi jakieś stare torebki. Pojęcia nie mam skąd je wytrzasnęła , porozkładała na podłodze w pokoju i tak zostawiła. Jeszcze zaczepi o to i się przewróci . Ale nie dociera , to jest potrzebne i za żadnego czorta nie dała sobie powiedzieć , że ma schować a przynajmniej położyć w innym miejscu. Nie i juz , lepiej było się obrazić. No cóż ... niech będzie, że to z powodu pełni. Przecież się z nią o to nie pobiję . Trochę wymuszam na niej jakąś aktywność , bo wychodzę z założenia, że  jak wszystko zacznę za nią robić to się w ogóle przestanie ruszać , a wtedy naprawdę będę miała problem. Na szczęście jest sprawna fizycznie. 
I tak to się wszystko kula . 



6 komentarzy:

  1. BBM: Na starość człowiek dziwaczeje i zmienia się na minus. Niewielu wyłamuje się z tej reguły. Przykre to, ale nie da się przeskoczyć…😟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko cichą nadzieję, że we mnie nie trafi. Nie chciałabym być takim utrapieniem dla moich chłopaków.

      Usuń
  2. Nie zganiaj na księżyc, bo to bzdura:) sama wiesz jaka jest prawdziwa przyczyna zachowania Twojej Mamy, to bardzo przykre, przede wszystkim dla Was, bo nie wiem czy ona zdaje sobie sprawę ze swojego stanu?
    Okazuje się, że powiedzenie "umrzeć zdrowym" ma w sobie wiele sensu i nadziei. Ale kto wie co i nam starość przygotuje...
    U mnie też wiosna zakwitła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że bzdura, doskonale o tym wiem ,ale jakoś muszę odreagować . Mam podejrzenia, że ona doskonale wie co robi i robi to z premedytacją . Nie o wszystkim tu piszę przecież , a jej pewne zachowania na to wskazują. Mam nadzieję , że mnie ominie i oszczędzę moim tego utrapienia jak pisałam wyżej, ale kto wie co mu pisane ?

      Usuń
  3. Iryski prześliczne. Unie mimoza kwitnie i pachnie. Wiosna zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziś już kwitną kolejne i zielonych krzaczków coraz więcej.

      Usuń