babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 13 lutego 2024

13.02.2024 Sprawy babusine

 W sumie to takie jak zwykle. Nic ciekawego . O ile nie zacznie znów padać wsypię się chyba do biurowego ogródka . Wiosenne kwiatki już mają po kilka centymetrów . Czas porządki robić. Dziś było jeszcze trochę mokro a poza tym trochę kiepsko się czułam . Przeszło mi dopiero po spacerze. Kończę po woli moją książkę . Zostały mi jeszcze ze trzy rozdziały. Potem chyba sobie zrobię przerwę w tych filozoficznych treściach i dla odreagowania przeczytam coś rozrywkowego. Ale o książce napiszę jak już doczytam do końca. Jutro przyjdzie paczuszka z moimi wiosennymi materiałami. Może się pobawię tym razem i obrobię brzegi szydełkiem ? Będzie trochę zabawy ale do świat jeszcze trochę , powinnam zdążyć. 

2 komentarze:

  1. Najpierw dziękuję za przepis rogalikowy. Upiekłam i zniknęły do wieczora. Nie miałam czasu przyłożyć się do rogalików więc polepilam a la łódeczki z dżemem. Przy okazji będą rogaliki.
    A szydełkowe wykończenia często u mnie się pojawiały. Na pewno zdążysz, a będzie inaczej i stylowo. A ogródek jak pogoda można ogarniać. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się udały. Mało wymagający przepis ale faktycznie są smaczne. Z nadzieniem serowym tez mogą być . Każda opcja właściwie. Buziaki!

      Usuń