babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 16 lutego 2024

16.02.2024 Wkroczyłam do ogródka

 tego przybiurowego i nie uwierzycie! Tam już wiosna na całego. Jak wyrwałam ubiegłoroczną smagliczkę (zostaje, bo kwitnie zwykle do końca grudnia) to pod chaszczami odkryłam wiosenne kwiatki. Mają już po 10-12 cm. A miniaturowe iryski i hiacynty pąki. Tylko patrzeć jak zakwitną.  

Tak poza tym wybraliśmy się na urodziny wnusia. Był tort bezowy ze świeczką "13" a potem kolacja. Przy okazji wygłaskałam kociska , bo przyszły zobaczyć co się dzieje i skąd tylu ludzi w domu. Upasły się  przez zimę i oba przypominają puchate kule ale są przymilne. 

A jutro wolne! I to całe dwa dni. Zamierzam z tego korzystać ile się da. 

2 komentarze:

  1. Dobrze, że wyglaskłaś koty, bo dziś już Dzień Kota. Wczesna wiosną jak i u mnie. I to mnie cieszy. A Wnukowi sto lat szcześcia.
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i dlatego zrobiłam krótki wpis o naszym kocie . Dziękuję w imieniu wnuczka za życzenia

      Usuń