babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 17 grudnia 2023

17.12.2023 Odrobina świąteczności w budowie

 Ostatni tydzień przed Świętami, najbardziej pracowity , ale jednak najmilszy i długo wyczekiwany. Czas dla bliskich , czas radości , czas dzielenia się , czas obfitości . Na dobry tydzień trochę świątecznego nastroju w obrazkach. Jeszcze nie dokończone ale niech trochę podkręcą atmosferkę . 

Najpierw trochę klimatu w mieście; jeszcze ze śniegiem w tle , dziś po śniegu wszelki słuch zaginął 




Ta choinka z recyklingu zajęła miejsce na klatce schodowej przed naszymi drzwiami 


Na niby - kominku króluje chórek anielski i dziadek do orzechów, ale to jeszcze nie wszystko 


Przy wejściu na szafce do butów już na gotowo 


W kuchni na stole - wciąż w budowie i bez obrusu , dziś w końcu go uszyłam 



I w kuchni na oknie - prawie gotowe  


I to samo okno w innej perspektywie 


Na szafce - spiżarni , tym razem w bieli 


Skrzat w szkockim kubraczku i szalony renifer na nartach 


Jak co roku od lat - chatka z piernika 

I najważniejsze ! Choinka jak z obrazka !



Radosnych przygotowań do Świąt ! 




 


6 komentarzy:

  1. BBM: Mnóstwo tych dekoracji! U mnie tylko symbolicznie. Ciupeńka choineczka i jakiś stroik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja wiem? Właściwie tylko w kuchni i saloniku. No i na skrzyni przy wejściu , ale to takie miejsce mało reprezentacyjne ; małe i ciemne. Tak w ogóle to uwielbiam coś tworzyć , dekorować , ulepszać , a święta to okazja żeby się wykazać . Pozdrawiam serdecznie .

      Usuń
  2. Zachwyciły mnie ozdoby na ścianie, skrzat i renifer wywołały mój uśmiech. Cieszę się, że pokazałaś zdjęcia, łatwiej sobie wyobrazić jaką jesteś osobą.:)) Pozytywną.:))
    Serdecznie pozdrawiam..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O , dziękuję bardzo za miłe słowa . Renifer i skrzat wszystkich rozśmieszają , mnie też , choć to głupio trochę śmiać się ze swoich własnych pomysłów. Renifer ma w oczach szaleństwo i stąd pomysł, że leci prosto na choinkę jak na kreskówce. Tak mi się skojarzyło , no i jest. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Wielkie brawa. Przeuroczo. A choinka rzeczywiście jak malowana. 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Miło wiedzieć , że się podoba to co robię.

      Usuń