babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 16 grudnia 2023

16.12.2023 Świątecznie - no, prawie

 Prawie , bo jeszcze wiele tematów "w budowie" , ale choinka stoi, udekorowana w czarne, złote i białe bombki. Wreszcie mi się  udało nie kupić za dużej choinki . Ro w rok miałam taką na pół pokoju . Tym razem choineczka jest idealna ; gęsta , nie zbyt rozłożysta i nie za wysoka. Nawet pufa nie musiałam przestawiać , żeby się zmieściła.  Niestety nie zrobię już dzisiaj nic więcej. Ogarnęłam ten bałagan po pieczeniu pierniczków, porozstawiałam część dekoracji na swoje miejsca , jeszcze parę drobiazgów zostało do dopracowania ale to jutro . Zamierzam też jutro obszyć obrusy .Dziś dokończyliśmy też zakupy. Trochę tego było , ale i tak ilości śladowe w porównaniu z innymi . Ile można zjeść w trzy dni ?   Na jutrzejsze popołudnie wprosili się Szwagroscy , bo po niedzieli jadą do wnucząt i zostają już na święta czyli za wiele nie zrobię. Goście to goście, trzeba im czas poświęcić.  A wieczorem pakowanie prezentów. Mamy już wszystko więc od razu i to załatwię . Ale to sama frajda. Bardzo lubię pakować prezenty i całkiem nie źle mi to wychodzi. Same przyjemności zostawiłam sobie na niedzielę. 

W pracy ostatnie trzy dni były szaleńcze i nie wygląda na to , żeby zluzowało. Zamierzamy zrobić sobie wolne pomiędzy świętami a nowym rokiem , ale jak na razie nie wygląda na to, żeby się udało. A  może jednak ??? Przydało by się , bo dostaliśmy w kość wszyscy. 

Wczorajsze pieczenie pierniczków czuję dziś w plecach . Trochę za długo w pozycji stojącej. Znów ten sks. 

4 komentarze:

  1. BBM:Święta zapowiadają się fantastycznie!😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się okaże , bo z moją matką nigdy nic nie wiadomo, potrafi popsuć wszystko a teraz jak dopadła ją demencja to tym bardziej . Zakładam ,że będzie miło.

      Usuń
    2. Już świątecznie w domu. I pewnie ciepło. A to najważniejsze. Tego zazdroszczę. Bo zimno w domu niszczy wszystko. Humor i zapał. Buziaki

      Usuń
    3. Owszem , ciepło, ale jak przecież wiesz , u nas obowiązuje sezon grzewczy więc i w naszym bloku. Staram się ten nastrój swiąteczny podkręcić , lubimy świętowac.

      Usuń