babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 15 grudnia 2023

15.12.2023 Melduję wykonanie zadania :

 pierniki upieczone i udekorowane . Suszą się na kuchennym stole. Jutro spakuję je do pudełek i będą czekały Wigilii. Posypki i perełki pewnie będę jeszcze długo znajdować w różnych zakamarkach jak zwykle po tym "ceremoniale". Dzieciaki szczęśliwe a o to w tym przecież chodzi. Niestety czuję w plecha tę robotę . Jutro napiszę więcej , na razie muszę odpocząć . 

11 komentarzy:

  1. No to tak jak ja,też dekorowałam pierniczki. Nie tylko u mnie ale i u sąsiadki.
    Plecki trochę pobolewają niestety!
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że pierniki udane ! Co tam plecy ! Buziaki!

      Usuń
  2. BBM: Oj, dziewczyny, dziewczyny! Toż gotowce można kupić!😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie , że można i toruńskim nigdy oprzeć się nie mogę , ale póki jestem "na chodzie" będę piec z moimi wnuczętami i rodzinką z przyprawą podarowaną mi przez babcię ( konkretnie to składem przyprawy) dzięki czemu nasze pierniki są unikatowe. Dwa lata temu przepis przekazałam już swojej wnuczce. Tradycja musi być.

      Usuń
  3. Póki co moja Miła BBM wolę samej mieszać niż kupić coś, co nie będzie mi smakować! Co nie znaczy że kiedyś zmienię zdanie w tej materii! ;-)))
    Macham!
    fuscila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie i na mnie pora przyjdzie , żeby zdanie zmienić , ale wnusia już przepis na przyprawę dostała, myślę , że niedługo sama sama zacznie tym zarządzać.

      Usuń
  4. BBM: To macie tak jak ja z pierogami - trudno mi się od tego uwolnić! Ale kiedyś też będzie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierogi też robię na Wigilię , ale bez przesady z ilością , a oprócz Wigilii nie daję się w to wrobić.

      Usuń
  5. A ja nadrabiam czytanie. Pierniki od Ciebie choć toruńskie , a nie domowe i tak są super. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podesłała bym i domowe ale nie dotrą na czas , a po świętach to już nie to .

      Usuń