babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 12 grudnia 2023

12.12.2023 A miało byc tak pięknie

 No i wylano nam na łeb kubeł pomyj. Jestem wściekła ! Jestem tak wściekła , że nie mogą normalnie myśleć . Napiszę co o tym dzisiejszym bandyckim incydencie w sejmie myślę jak mi "piórka opadną " inaczej musiałabym się posłużyć mało parlamentarnym językiem , a nie chcę , z szacunku dla odwiedzających mole zapiski ...

I odmeldowuję się do czwartku ; jutro koncert Gregorian - długo wyczekiwany . I spotkanie z przyjaciółmi z Poznania , też długo nie widzianymi. 

6 komentarzy:

  1. Niektórym faktycznie coś nieźle odbiło! wrrr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie , nie wiadomo czy tylko odbiło czy to już głębokie stadium psychozy w tym przypadku.

      Usuń
  2. BBM: Szkoda słów na ześwirowanego bandziora z Bogiem na ustach. Co za kreatura!!!😡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie , zastanawiałam się kiedyś zanim jeszcze z tym wyskoczył jak on może się w ogóle do Boga odwoływać.

      Usuń
  3. Baw się dobrze, na pewno będziesz miała lepsze samopoczucie niż Braun odcięty od kasy i szklanego ekranu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość osobliwe życzenie , ale bardzo mi się podoba. dziękuję .

      Usuń