babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 21 grudnia 2023

21.12.2023 Jeszcze trochę

 i będziemy świętować. Niestety chyba krócej niż zakładaliśmy. Zaraz po świętach do pracy. Inwenturę wprawdzie udało nam się zrobić , ale wciąż spływają kolejne zamówienia i większość dotrze pomiędzy świętami, a co za tym idzie ktoś będzie musiał towar odebrać i wydać lub dostarczyć klientom. No i wyszło jak  napisałam kilka dni temu " marzyć każdy może". Jakoś to ogarniemy. Dziś przed samym końcem dnia załapałam się jeszcze na kolejne zamówienie i to spore. I też na ten rok. Z przygotowań na dziś tylko przyprawa do ryb , gotowanie zaczynam od jutra. Udało mi się kupić makowiec , w ulubionej cukierni . Już na sam wygląd ślinka leci ; równiutko zwinięty w roladę , pół cm ciasta i co najmniej 3cm maku. I nie popisze , cos mi się stało z klawiatura.

********

Udało mi się ! Pomajstrowałam i klawiatura "wróciła". Mogę dokończyć. Poprzymierzałam kiecki . Nie ma powodów do uciechy , ale tragedii też nie ma. Większość wciąż na mnie pasuje. Muszę sobie którąś na Wigilię wyszykować. Tych dwóch , które nie pasują szkoda, bo są eleganckie i w dobrym stanie , jedyna ich wada to ze 2 rozmiary mniej. 

Zimowe wieczory zdecydowanie mają i dobre strony. Można siedzieć na kanapie i słuchać muzyki. Dziś króluje u nas zespół Smokie. 

4 komentarze:

  1. Tak marzenia są dla wszystkich. Trochę odpoczynku będzie. Za to zamiast dłuższego sporo wymiernej pracy. Rok nie będzie taki zły. To też ważne. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kończy się lepiej niż zaczynał i to jakiś plus, ale wolne i tak by mi się przydało. Buziaki

      Usuń
  2. Czasem tak jest, że trzeba weryfikować codzienność. Ale macie to już opanowane do perfekcji, więc dacie radę!
    Spokojnego Świętowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Tak , mamy opanowane , to weryfikowanie codzienności u nas nie ma końca , a przydało by się . Buziaki !

      Usuń