babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 19 grudnia 2023

19.12.2023 I znów do góry nogami

 u nas . Dostaliśmy od młodzieży bojowe zadanie , kupić myjkę ciśnieniową , bo jak już mamy na coś wydać kasę ( to w ramach robienia kosztów w celu obniżenia podatku) to na coś co potrzebne . A myjka potrzebna , bo elewacja po 6 latach aż się prosi o umycie . No i tym sposobem zamiast produkować makaron i ciasto na pierogi ruszyliśmy na zakupy do marketu budowlanego. Kupiliśmy a jakże, ale popołudnie zleciało. Po kolacji więc żeby nie tracić czasu zapakowałam prezenty.  Zajęło mi to kolejne 2 godziny , ale przynajmniej mam tę jedną sprawę z głowy. Makaron i ciasto na pierogi zrobię jutro. 

A tak poza tym wzięłam się na sposób jak to kiedyś się mówiło. Jak tylko wpłynęła matki emerytura, poszłam wyciągnąć z konta , część schowałam na wszelki wypadek  gdyby znów coś odwinęła  , część została na opłaty i jeszcze sporo w nadmiarze , a resztę jej zaniosłam , nie mało , bo prawie połowę . I żeby mi potem nie gadała , że ją oszukujemy nagrałam filmik telefonem jak jej daję i tłumaczę, że resztę ma na koncie , na opłaty i jeszcze więcej na później  , i że ma nie wyciągać z konta jak nie potrzebuje. Zobaczę co z tego wyniknie  . Napuściłam też kuzynkę, żeby podzwoniła do niej i podpytała czy znów ktoś u niej był. Na razie nie mamy czasu zająć się podłączeniem kamerki więc idę trochę na skróty ale zobaczymy. 

W tvpis istny cyrk . Brakuje tylko styropianu , żeby to rycerstwo z pisu miało na czym spać . Koń by się uśmiał !  Nawet nie wiem jak to na szybko spuentować . 

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście myjka wygryzła pierogi. A kasę musisz niestety monitorować. Co do akcji telewizyjnej to dziwności się dzieją. A mnie bardzo podobał się vicepremier, który powiedział, że jak Macierewicz chce siedzieć i okupować komisyjny pokój, to niech siedzi. Nikt go wynosić nie będzie.I co, poszedł do domu. Może piechotą, bo auta służbowego nie ma i ochrony też.😀😃😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to było bardzo pedagogiczne zagranie z Antonim od Brzozy . Jak z książki o psychologii dziecięcej, której uczyłam się ponad 40 lat temu w szkole medycznej. I dokładnie tak się zachował. Mnie bardziej cieszy , że usadzili prezesa wszystkich prezesów.

      Usuń