babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 9 listopada 2023

9.11.2023 "Chmury nad miastem"

 tak mnie dziś przywitał nasz pracownik wchodząc do biura . Od razu załapałam w czym rzecz. Burmistrza nam ABW zawinęło , że niby łapówkarz , ale co to za łapówkarz co  kasę trzyma na kontach a w domu mniej niż na remont łazienki potrzeba. W każdym razie jest afera i pewnie jutro o tym miejscowy tygodnik napisze. Wygląda mi to na zwykłe kopanie pod nim dołków. Sama jestem ciekawa co z tego wyniknie. 

Szefowa biblioteki przyniosła mi dziś zaproszenie dla mnie i małżonka na spotkanie autorskie z samą panią Cherezińską i obiecała pomóc załatwić autograf. Spotkanie będzie za tydzień. Wciąż uważa , że ma u mnie dług za książki, które przekazałam  i współpracę ( choć nie wiem dlaczego akurat za to , bo mamy umowę i się rozliczamy) więc jak wspomniałam ,że obiło mi się o uszy , że takie spotkanie się odbędzie przyniosła zaproszenia . Super. Bardzo lubię książki pani Cherezińskiej i chętnie posłucham co powie. 

W kwestii dostawczaka jesteśmy na finiszu. Załatwiłam sprawy z bankiem , przy okazji jeszcze parę innych spraw, jutro finalizujemy sprawę z dealerem samochodowym i pewnie pod koniec przyszłego tygodnia pojedziemy odebrać . Trochę daleko , bo do Chojnic , ale trasa znana i landy też , a jak się uda to może i jakieś towarzyskie spotkanie zorganizujemy przy okazji. No a potem trzeba będzie sprzedać starego busa .No a reszta to drobiazgi, nie warte uwagi. I to by było tyle na dziś. . 

6 komentarzy:

  1. O! To już się nie mogę doczekać!🤗🙂 fuscila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi rano przyszło do głowy , ale na razie nie wiem co , jak i kiedy , ale dam znac. Buziaki!

      Usuń
  2. Będę czekać z niecierpliwością i Radością też!
    fuscila

    OdpowiedzUsuń
  3. UPS. Nie ma komentarza. Napisałam, że czeka cię ciekawy wieczór. Lubię spotkania z autorami. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby doszło do skutku, bo jak wyjdzie, że musimy po busa jechać to nic z tego. Na razie licze na to, że wezmę w tym udział.

      Usuń