babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 6 listopada 2023

6.11.2023 Ponad 11 milionów

 Obywateli naszego pięknego Kraju dostało dziś w pysk od Miłościwie Nam Urzędującego. Na premiera wskazał kłamcę Morawieckiego. W sumie to się spodziewałam, bo to taki typ . Z szacunku dla urzędu nie napiszę tego co mi się ciśnie na klawiaturę, podkreślam : dla urzędu , bo nie dla człowieka . Ale co się odwlecze to nie uciecze jak mówi stare przysłowie. I jeszcze kilka w tym stylu mogłabym przytoczyć. 

A tak poza tym ; listopadowy dzień i to widać. Po ostatnich deszczach i wietrze liści na drzewach coraz mniej, choć wciąż jeszcze dużo jak na tę porę roku. Mam wrażenie , że każda z trzech się rozciąga kosztem zimy .Mnie tam nie przeszkadza , akurat takie temperatury lubię , przynajmniej się nie męczę jak w upalne lato. A w moim przybiurowym ogródku wciąż dobrze i kwitnąco ma się smagliczka i turki.

Zaliczyłam kolejną jazdę z matką . Tym razem ją oszukuję i zabieram jej pieniądze. Nie wiem co z nimi znów zrobiła , ale wyciągnęła całą kasę, jaka została po opłaceniu zleceń na czynsz , śmieci i tp. Męczy mnie to niemożliwie ale nic na to nie poradzę, lepiej nie będzie. I szok , jakimś cudem zapłaciłam dziś mniej za jej leki. Jeden z nich nagle znalazł się liście darmowych dla seniorów - oszczędności jak jasna cholera ; aż 9,50zł ! 

2 komentarze:

  1. Miałam takie same odczucia i też to napiszę. A jazda z matką? Musisz chyba zainwestować w kamerkę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę, gadałam już o tym z chłopakami , ale na razie mamy co innego na głowie. Jak się szybko uporamy ze wszystkim to pomyślę o kamerce.

      Usuń