babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 10 listopada 2023

10.11.2023 Świętowanie

 w perspektywie . My tradycyjnie obchodzimy św. Marcina . Jemy rogale i wypoczywamy. Jakoś mi to święto państwowe nie podchodzi - no powiedzmy , nie chcę użyć mocniejszego języka. Bo co to za święto, jeśli jacyś zadymiarze urządzają rozróby i bójki na oczach całego świata. Pogoda wciąż jeszcze nie listopadowa. Temperatury w okolicach 10 stopni i nic nie wskazuje na to , że św. Marcin na siwku do nas jutro przyjedzie, a to dobrze nie wróży zimie. Jeśli nie będzie padać to świętować będziemy na działce, zwłaszcza, że w niedziele oficjalne zamknięcie sezonu czyli zakręcenie wody. Jeśli nie , to książka , muzyczka i tak zwane LB. Mam co czytać , bo właśnie odebrałam książkę , a i parę innych zajęć w domu się znajdzie. W niedzielę imprezujemy na imieninach u młodszego syna i najmłodszego wnusia . 

Po sklepach już sezon świąteczny w pełni . Jakoś mi się te wszystkie świecidła gryzą z tą wczesnojesienną pogodą. Gdyby tak wcześnie nie robiło się ciemno można by pomyśleć , że jesień dopiero się zaczyna. Konsekwentnie dorzucam jednak do koszyka z zakupami "coś na święta" ; dziś pisaki do zdobienia pierniczków i proszki do pieczenia oraz cukier waniliowy. Po woli a do przodu. Do świąt zdążę. Miłego świętowania !

7 komentarzy:

  1. Moja Progenitura wpadnie przed południem na rogale,a wczesnym popołudniem z Koleżanką idziemy nad jezioro. Będziemy świętować przy grillu,kiełbaskach i piwku. I będą śpiewy!
    Fuscila
    🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo, u nas rogale :) Trafiłam do Ciebie od Agness. a przecież znamy się z dawnych lat. Właśnie Ewa z Łodzi zwołuje dziewczyny z dawnych DTS, z okazji 20 lecia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię widzieć. Pojawiasz się czasem u Fusilli i paru innych dziewczyn . I przecież poznałyśmy się na jakims DTS-owym spotkaniu . Rety ! To już 20 lat ? I o ile pamiętam , to mieszkasz calkiem nie daleko ode mnie. Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
    2. Okolice Kostrzyna :) I widziałyśmy się kiedyś "w plenerze", gdy akurat odwiedzając Fusilkę pojechałyśmy do Was "kajakujących" w okolicy :) Serdeczności!

      Usuń
  3. O to widać że nie tylko ja zatęskniłam za DTS ami. Szmat czasu. Dołączam do pozdrowień. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DTS to był fajny czas, jak dla mnie bardzo inspirujący. Tylu fajnych , ciekawych ludzi i "spojrzeń" na otaczającą rzeczywistość ... Szkoda, że się rozpadło. Odbuziakowuję.

      Usuń