babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 8 listopada 2023

8.11.2023 Działamy

 wymiana dostawczaka w toku. Przepisy są absurdalne i pokręcone ale ogarnęliśmy ( kto jak nie my) i korzyści będą . Przynajmniej kilka . Chłopaki od razu to dostrzegli, do małżonka przemówiły cyfry a ja mam szczerze mówiąc w nosie. Rządzą chłopaki , niech główkują. Załatwiłam co miałam załatwić, pogadałam z zaprzyjaźnionymi księgowymi żeby się upewnić ( do mnie też dzwonią jak mają jakieś wątpliwości, choć jestem samoukiem) i tyle. Resztą niech się martwi młodzież. W najbliższym czasie zamierzam zajmować  się działką- no może jeszcze ze dwa razy , bo zapowiadają mrozy i sprawami świątecznymi. 

Mamuśka szaleje. Znów zgubiła kasę ale ja jej zabrałam .Wydzwaniała do mnie cały dzień z pretensjami. Jutro rzucę jej wydruki żeby miała czarno na białym, że wyciągnęła. 

Zamówiłam sobie książkę Kamilli Lackberg "Kukułcze Jajo" - kontynuacja sagi o policjantach. Opinie są różne , ale jak nie przeczytam to sie nie dowiem . 


2 komentarze:

  1. Mam sporo książek Lackberg. I papierowe i eBooki. Lubię ją. Tej jeszcze nie mam. Trzeba uzupełnić 😄 Buziaki Jesień to czas wahań nastrojów. Z racji zmian pogody. Znam niestety te stany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam prawie wszystkie, które wyszły w Polsce. Brakuje mi chyba 2 albo 3 . Tę kupiłam jako kontynuację

      Usuń