babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 24 listopada 2023

24.11.2023 Coraz bliżej święta ...

 tak, tak moi drodzy , dokładnie za miesiąc Wigilia. Od jutra zaczynam domowy sezon na reniferki. Od sprzątania , jakże by inaczej. Fakt , że zapuściłam chatę przez lato i jesień ale z powodów istotnych , bo działkowych. Zakładam więc , że mi to zostanie wybaczone. Trochę poszalałam dziś z zakupami. Ale tylko trochę - 1 pudełko bombek a dokładnie to szklanych , czarno-złotych gwiazdek i haczyki do zawieszania bombek. No dobra, przyznam się , jeszcze kawałek materiału na obrus do kuchni. Pokażę jak do mnie dojedzie . Obrusów to mam nie złą kolekcję , zwłaszcza tych świątecznych . Pozostały mi jeszcze świece , słownie dwie. Dziś nic ciekawego jednak nie było. Poczekam , poszukam , nie pali się. No i oczywiście prezenty. Zupełnie nie mam pomysłu. A resztę kupię na bieżąco . Święta i tak przyjdą . Jakaś nowa moda; wszędzie ciuchy z motywami świątecznymi od majtek i skarpetek po swetry i kurtki. Nie sposób znaleźć w tym zatrzepaniu normalnego ciucha bez gwiazdek i choinek .

Z innych spraw to nic szczególnego . W pracy mamy trochę zajęć ale jakimś cudem wyrabiamy się . Pracownik dostał kolejny miesiąc zwolnienia . Noga się goi , ale wciąż wymaga rehabilitacji . Pewnie wróci dopiero po nowym roku.  

2 komentarze:

  1. I tu szaleństwo motywów świątecznych. Tak trzeba by zacząć sprzątać. Trzeba by. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam , niestety przeliczyłam się z siłami. Buziaki.

      Usuń