babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 19 listopada 2023

19.11.2023 Przywędrowało i do nas

 Złota jesień za nami, pora na tę szarą, chmurną , targaną zimnym wichrem i gdzieniegdzie deszczową , bo u nas jak już nie raz wspominałam pada rzadko. Dziś jednak zamiast deszczu przywędrował do nas śnieg . Co prawda teraz już właściwie po śniegu , bo temperatura poszła w górę i wszystko się topi, ale jakąś zimową wprawkę mieliśmy. Stąd zmiana na klimaty bardziej domowe. W ramach tego delektowania się domowym ciepełkiem właśnie wstawiłam do piekarnika ciasto i przygotowałam sobie na wieczór, opowieść z życia kamieni. 

A takie widoki z okna mogłam podziwiać dziś około południa . 








 

Do przeczytania wieczorem !

4 komentarze:

  1. U nas śnieg pada cały czas, od samego rana! Ciekawe czy jutro rano też będzie?
    Macham!
    fuscila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas już po śniegu, resztki właśnie się rozpuszczają w padającym deszczu.

      Usuń
  2. Bardzo zimowe klimaty. I unie zimno jak na ciepłe kraje.
    Zrobiłam fotki kamieni na pchlim targu. Dla Ciebie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O , to bedę miała co oglądać , bo dziś o hobby u Ciebie . Dziękuję . Za chwile będzie u mnie kawałek z życia kamieni.

      Usuń