babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 26 maja 2023

26.05.2023 Działo się dziś

 ale w sumie to dzień miałam ciężki . I mniejsza o to , zakładam ,że będzie lepiej, bo co innego mogę?       Temat działkowy za to ogarnięty. Uwinęli się chłopaki w pięć godzin. Szambo wkopane, teren wyrównany, część ziemi wywieziona. Reszta za miesiąc . A to z prostego powodu ; miejsce wykopu rur i szamba lekko się zapadnie po jakimś czasie , w miarę jak się będzie ziemia w tym miejscu ubijać np. po deszczu  i trzeba będzie dosypywać. Na deszcz to się jednak u nas nie zanosi i już się martwię , że mi roślinki słońce wypali. Najważniejsze jednak ,że zrobione. Jeszcze trochę i będzie porządek. Młodzież złożyła mi życzenia , dostała ślicznie złożony bukiet kwiatów . Zaprosiłam ich na jutro na działkę, na taki podwieczorek na świeżym powietrzu. A z działkowych planów mamy , a tak: znów porządki i znów zakładanie łączki, z którą dotąd mi nie wychodziło. A co wyjdzie w praktyce to się okaże. Rozsiały mi się po ogródku dzikie róże. Zauważyłam dziś , że mam kilka odrostów w różnych miejscach. Może je przesadzę gdzieś pod płot? Bardzo lubię dzikie róże i byłoby mi szkoda je wyrzucić.

4 komentarze:

  1. Ja w temacie dzikich róż. Uważaj. Miałam na działce i też mi było szkoda ich wyrzucać. A potem walczyłam z nimi do upadłego, bo wlazily wszędzie. Pod ziemią się rokorzenialy i wchodziły na grządki. Dusiły szlachetne róże. Tak, że miałam nad furtką i jedną przy siatce i bardzo uważałam na odrosty.
    Moje dzieciaki telefonicznie dziś zgłaszały się po kolei. Najpierw synowa, potem córka a ostatni syn, który twierdził, że i tak był pierwszy tylko ja tego jego Signala nie zauważyłam rano.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedną mam pod kontrolą , co do drugiej nie jestem pewna, czy jest dzika , bo w tym miejscu rosły kiedyś róże pnące . Wypuściła w ubiegłym roku , a w tym się rozrosła. Tę samosiejkę zajechała koparka więc się problem sam rozwiązał. Może nie będzie tak źle.

      Usuń
  2. Jak byś chciała się tymi różami podzielić,to chętnie przyjmę gdybyście w me strony ruszyli. Strumyk za płotem aż się o nie prosi.
    Dziecka mi konto zasiliły - na przyszłe wycieczki, czyli jak znalazł. 🙂 Serdeczne pozdrowienia ślę!
    fuscila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomnij bliżej Bożego Ciała . Spróbuję wykopać i jeśli dam radę to przywiozę. .

      Usuń