babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 21 maja 2023

21.05.2023 Połamana jestem

jak bym spadła z II piętra co najmniej. Bolą mnie mięśnie ramion, uda i plecy.  Nic dziwnego zresztą , bo po takim ogromie pracy jak zrobiliśmy przez ostatnie 2 dni trudno, żeby tego nie odczuć. Zwłaszcza, że młodzi nie jesteśmy .Dokończyliśmy dziś  układanie kabla zasilającego , wysprzątaliśmy po robocie , przenieśliśmy w jedno miejsce wszystko co było porozstawiane po całej altance , żeby zrobić miejsce majstrom , którzy będą podłączać wodę i kanalizę. Sprzątnęliśmy też na zewnątrz to co mogło zawadzać przy kopaniu szamba, palety , resztę drewna budowlanego i stół ogrodowy. Było co robić . Na dziś sobie odpuszczę zamieszczanie zdjęć z postępów prac . Obiecuję nadrobić . Upiekłam placek rabarbarem . Całkiem spory kawałek został jeszcze na jutro . Mam na działce całkiem sporo rabarbaru . Niestety nie mogę się na razie do niego dobrać , bo jest zastawiony zdemontowaną pergolą . Udało mi się sięgnąć kilka łodyg. Maj więc ciasto z rabarbarem i kompot obowiązkowe. 

6 komentarzy:

  1. Ach rabarbar. Wieki nie jadłam. Teraz musisz odpocząć, bo takie sformowanie mięśni też nie jest korzystne. Co za dużo, to nie zdrowo. I to prawda. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesadziłam. Jeszcze dziś czuję w mięśniach tę robotę .

      Usuń
  2. Skąd ja to znam? :-) Człek chciałby góry przenosić, zwłaszcza na działkach i ogródkach, ale to się nie da tak do końca. A potem nie wiadomo jak iść, czy jak leżeć, bo wszystko boli!
    Jedyne lekarstwo, to spokojność w działaniu! Tylko, czy umiemy tak spokojnie i umiarkowanie działać? Czas przywyknąć!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiemy , za bardzo przywykłyśmy do nieustającego tempa.

      Usuń
  3. Współczuję bardzo. Takie bóle są najgorsze. Mam nadzieję, że szybko przejdzie. Ostatnio ból pleców często mi dokuczał. Po urodzeniu trzeciej córki często złapałam dwie rwy kulszowe, a nieraz męczy mnie prawa noga, która kiedyś była złamana.

    Dużo zdrowia i uśmiechu

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Mimo bolących pleców i kończyn praca fizyczna dobrze mi robi, nawet kilogramy tracę . No i odreagowuję pracę przy komputerze.

      Usuń